Får tjejer tycka om porr?

Mer
5 år 2 veckor sedan #1135267 av Richard
Svar från Richard i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag har laddat ner en del VR-porr som man kollar på i VR-glasögonen... :mrgreen: Det är riktigt coolt o roligt!

Men jag använder mest VR-glasögonen till att vara i rymden, djungeln, havet. Eller så kan man gå på museum. Men jag kan lova, alla som köpt de där VR-glasögonen för 400 kr, har inte kunnat låta bli att testa VR-porr!
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1135279 av Nissegossen
Kvinnor föredrar i allmänhet texter istället visuellt. Försök sex noveller i stället, Nu varnar jag er ni ett exempel
xhamster.com/stories/p-tget-at-the-train-318741

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1135280 av krokus
Svar från krokus i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag tittar inte på porr. Skulle jag se ett par på en parkbänk, långt bak i bussen eller någon helt annanstans, som hånglar skulle jag bli obekväm. Men det finns väl de som käkar glosoppa och ställer sig med handen innanför brallorna. Jag tycker att sex är något privat, men där är smaken som baken - delad.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1135308 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag tycker illa om hela sexmarknaden. Det kan bli som en drog och jag tror att en del kan börja värdesätta fel saker i relationer. Det ytliga verkar få mer utrymme i vår tid. Fram med det genuina djupet och bort med det ytliga konstlade.

Anchored in Christ ✟

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 veckor sedan #1135324 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag har tittat en hel del på porrfilmer, men tycker det är inte fräscht! Men jag är gay då handlar allt om töm och glöm. Det är svårt att hitta seriösa som inte är kåta på snygga kroppar och status och sex! Idag innebär det att vara gay att resa mycket, ha ett statusjobb, träna på gymmet och vara allmänt populär och helt jävla perfekt.

Jag är chanslös att hitta en pojkvän psykotisk paranoid ångestfylld fetto som är förtidspensionerad som röker och dricker och duschar och städar nästan aldrig.
Mer
5 år 5 dagar sedan #1138659 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Får tjejer tycka om porr?

Anchored in Christ ✟