Får tjejer tycka om porr?

Mer
6 år 2 timmar sedan #1048900 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag var med en kille i typ tio år. Nån gång satte han på en (snäll) film och det hade jag inte alls något emot... :)
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 timme sedan #1048911 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Ja, skickar från jobbet. Livet är för kort för att skämmas för sina behov! Har skäms mycket för den person jag är, för att jag är den person jag är skapt till! Är en väldigt rak person som ibland har svårt mefd att sätta vissa gränser!

Men behoven ska inte begränsas för att vissa har åsikter om detta! Jante-lagen tycker jag dominerar för mycket här i Sverige!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 11 månader sedan #1048975 av Nissegossen
Helt nödvändigt för mig om jag skall få resning, men tjejer tänder mer på texter. Jag har skrivit Nissegossens inre resa. När jag skrev den hade jag mitt ex här och skrev ut första kapitlet och då hade jag redan skrivit 8 och en halv A4, då kom hon in och sade, Nisse det här kan jag inte läsa, det är för mycket porr. Där slutade jag mitt i en mening, men suck Förstår inte hur få fram den, Inwatto hittade den på det nya forumet, men hur säger jag i dag, kan inte få fram den och jag min dumme flarne lade den inte på mina bokmärken därför är jag beroende av Inwatto denna gång också.

Vad jag förespråkar för tjejer är erotiska texter samt att alla tjejer gillar att se kvinnor i första hand i sällskap med en man.

Om ni nu läser Nissegossens inre resa upptäcker ni att texten är skriven ur en kvinnlig synpunkt och på den tiden hade jag en kvinnlig handledare hon sade till mig, Detta är det bästa litterärt sett du skrivit.

Gärna att ni ser en sexfilm med en kvinnlig berättare som pratar under filmen förutom de agerande under filmen.

Annars erotiska noveller, men välj själva på det ni tänder på

www.google.se/search?source=hp&ei=iVjgWu...i203k1.0.Rldni__iYAM

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1048977 av Nissegossen
Som den sista tjejen sade,du måste ha kommit på G-Punkten! Vad då det var ju där jag sökte...

Samt en eloge för att jag var tålig, det är tröttande för handen, det är bara att byta hand, jag vet ju vad det är frågan om

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1048982 av Nissegossen
Porrfilm välj xhamster och skriv vad ni gillar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1049041 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Får tjejer tycka om porr?
"En kille dansar med en snygg tjej som har väldigt stora bröst. Rätt som det är så plockar hon fram det vänstra bröstet och frågar:
– Ser det ut som jag har punktering på detta?
– Nä.
Då plockar hon fram det högra bröstet och ställer samma fråga:
– Ser det ut som jag har punktering på detta då?
– Nä, det är ingen punka på det bröstet heller.
– Fint, släpp då ner domkraften som du har mellan mina ben."

Ja, lite humor bra vid relationer.

Vars är världen på väg?