Varför bildar inte vi schizofrena vänskap eller kärleksrelationer?

Mer
5 år 6 månader sedan #1085346 av Richard
Jag o min f.d. väninna o KK är ovänner nu, eftersom hon röstar på F! o hon tål inte att jag röstar på SD, o hon tål inte mina skämt! Men det tråkiga är att hennes bästa kompis, är min f.d. tjej (alltså det förhållandet jag hade förra året), o hon manipulerar henne att också blockera mig på t.ex. Facebook. Men vi SMS'ar ibland i.a.f. så vi är vänner.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1085365 av Nissegossen
Schizofrena är bara en grupp bland andra i RSMH.

Ja, det gäller ju för alla psykiskt sjuka. jag var är en dag och då byggde vi ett pepparkakshus då det var nära jul.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Nissegossen.
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1085376 av Lester
julen gör mej bara ledsen...... får dåligt samvete alla som jag har svikit eller även andra saker jag kunde inte vara.... men idag är det försent.... va rädd om dem ni älskar för en dag kan det vara försent.....
Mer
5 år 6 månader sedan #1085696 av Rrusheflower
Har nån någon rekommendation av bra appar?
Mer
5 år 6 månader sedan #1086049 av Admin1
Kolla på det symptom du har och i Viska:s självhjälpsråd för där finns app tips, men kolla också här:
www.viska.se/sjalvhjalp/appar
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1086081 av Nissegossen
Tidigt firade jag inte jul med släkten utan sade återbud, pga alla julklappar och det var en ren fråga om att julen är så genomsyrad av dyra julklappar och så kommersiell att jag tog mig dit där de utslagna firade jul. Numera i Stigbergsliden där en kyrka som är avbalkad så halva kyrkan är till för de som vill ha en billig måltid i vardagslag och där finns gårdagens bröd från bagerierna och man får alltså ta bröd med sig hem.

På jul är man numera anmäla sig och de har två sittningar numera även barn och barnfamiljer, jag själv gjorde mina köttbullar samt godis apotekets vanilj kola samt kanderade mandlar samt någon inköpt eller två chokladaskar , det åkte fram direkt och jag såg att allt vad jag kommit med snart gick åt. På jul går jag numera inte dit då det på hemvägen kan vara mycket snö och ta sig med spårvagn jag då måste man kolla när går vagnarna och hur långt mellan dem? Man får se till att ta en inte så sent att det är så att sista vagnen inte har gått

Restauranger skänker överbliven mat också, allt är inte gratis men för en billig peng kan man få mat

www.stadsmissionen.org/detta-gor-vi/rest...nger/stigbergsliden/

www.google.se/search?source=hp&ei=0nmSW6...6.6...56.yX4cVy2VJTk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.