Varför bildar inte vi schizofrena vänskap eller kärleksrelationer?

Mer
5 år 8 månader sedan #1078499 av Cosmos
Det gäller att hålla paranoian på avstånd. Själv har jag ett stoppord som jag tar till när negativa och paranoida tankar kastar sig över mig. Konstigt nog hjälper det, avleder.
Ett stoppord kan vara precis vad som helst men det är viktigt att det är ett positivt ord som väcker fina minnen till liv.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1078529 av Carmen Al Kebab
Båda kan ju ta hand om barnen. Det är när ena partnern blir inlåst som den andre måste ta hand om barnen. Osannolikt att båda föräldrarna blir inlåsta samtidigt.

Man kan ju passa på att ragga på avdelningen.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1078535 av zoegas
Du har inte span på dig såtillvida du inte har massa hotfulla ideeŕ i din dagbok eller vad. Läs i tidningar hur de saknar poliser för att reda upp dödsskjutningarna och handgranatkastningar. Varför skulle de prioritera dig? Är det för att psyka dig så du mår dåligt?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 5 år 8 månader sedan by zoegas.
Mer
5 år 8 månader sedan #1078537 av Carmen Al Kebab
Första gången jag blev inlåst så raggade jag på en tjej, andra inlåsningen så blev jag raggad på av en äldre tjej... Man bör passa på att ragga där inne medan man är inlåst.
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 8 månader sedan #1078570 av Lester
Rrushflower det är snarare man får dubbla problem med att ha en partner som är oxå sjuk! Det blir inte bara ens egen sjukdom utan sin partners oxå! Nej helt rätt det är inte bra att skaffa barn om man kommer slå dom! Sedan finns det rädslor om att man skulle slå sitt barn men det är bara rädslor och man ska aldrig låta sig styras av rädslor utan av sånt som får en att må bättre och göra såna saker så man lyckas med sitt liv!

Tex ibland blir jag rädd för att jag är en mördare men sen i nästa sekund vet jag alltid att jag är ingen mördare och sätter stop för det! Jag har sedan lovat mej själv att skulle rädslorna ta över och jag styrdes av detta och det blir för extremt jobbigt att inte låta bli att mörda så tar jag av mej livet innan jag gör nåt som inte jag kan leva med!
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1079008 av Rrusheflower
Det finns dom som menar att man får en partner som sig själv. Att man inte förtjänar en smartare eller rikare eller mer vältränad person om man inte själv är på samma nivå. Men som sagt just nu så är jag singel. Och visst man kan prova att vara ihop med nån men sen när du ser att han slår dina barn, då är det försent, då är dom skadade. Ingen återvändo.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Rrusheflower.