Genant med fetisch

Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1159549 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Genant med fetisch
Efter att jag höll upp med alkohol i 5 veckor förra året gick jag ned i vikt från 100+ till 79,5kilo efter jag är numera skinn och ben.

så någon Mullis är jag inte längre men önskar mig själv en Mullis...

Samt gräset är inte grönare på Andra sidan stängslet till mitt ex skrev jag en text om tjuren
Hannibal och kossan Rosa hon fick läsa den och hon kände igen sig själv samt jag är inte tjuren Hanni

Fast i praktiken är det samma sak
men jag har påsen intakt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1159565 av singer
Svar från singer i ämnet Genant med fetisch



En del är totalt ur sammanhanget här
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan #1159582 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Genant med fetich
Trådar blir ofta kapade av andra saker som dyker upp i tråden inget ovanligt, får be dig om ursäkt för att du är ny på viska, välkommen till vardagen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1163201 av Bluefeather
Svar från Bluefeather i ämnet Genant med fetich
Nu är det Bluefeather0. Kul att det blivit så många inlägg. Ska göra lite försök med inlägg och kommentarer o svara lite här och där. Jag är tack vare er alla nu inte det minsta generad för min kittlingsfetish. Killa under fina tjejfötter. Förresten kvinnor i alla åldrar som vill. Bli kittlade. Mera vanligt utanför Sverige vad jag kan förstå. Att tycka om att bli kittlad. Tycker ni att det är hemskt eller skönt att bli kittlade ? Eller ingenting ? En del skrattar :jump i sommaren

Ganska oskyldigt tycker jag... :-)
Bilagor:
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan #1163206 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Genant med fetich
Usch nej, att bli kittlad oavsett var är tortyr! Kanske roligt om man är mindre kittlig än jag.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1163211 av Bluefeather
Svar från Bluefeather i ämnet Genant med fetich
Ja man kanske inte ska vara alltför kittlig. Lite lagom. Man kan kanske vänja sig och bli härdad

Det får ju inte ha hänt något övergrepp med kittling under barndomen heller. om det kan vara det , eller om man har sett någonting
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.