Kille som vill flytta ihop...

Mer
5 år 3 månader sedan #1117871 av Nissegossen
Jag själv vill ha en dörr att stänga om mig. Mitt eget alternativ är särbo. Åtminstone den första tiden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1117955 av krokus
Kattis35,
Hur stor bostad hade han/ni tänkt er att bo i? Med tanke på barn och att du kanske kan behöva egentid pga din diagnos.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118109 av Kattis35
Ja ni kanske har.rätt. Jag skulle vilja berätta diagnosen men är ju självklart rädd att han ska bli avvskräckt om man läser.på internet vad diagnosen betyder... vi har känt varandra i ca 2,5 år. Men bor inte på samma ställe och vi träffas bara ibland. Det är ju inget spikat än att vi verkligen ska flytta.ihop men han vill det.Han har ett hus o det är ett tvåvånings.. Jag både vill o inte . Ibland känner ja att särbo skulle va ett alternativ. Ibland känner jag att jag skulle vilja bo ilag.men är ju rädd för att sjukdomen ska förstöra... Ett annan sak är: Han vill ha barn. Det vill inte jag! Pga sjukdomen o att jag känner att jag måste.klara av det jag redan har o sedan försöka ta hand om mig så jag kan må så bra.som möjligt. Vilken soppa!
Mer
5 år 3 månader sedan #1118110 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kille som vill flytta ihop...
Konstigt om han vill ha barn om han redan har två och du ett barn?