Kontakt-annons

Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1122469 av björk
Kontakt-annons skapades av björk
Energi härd med champinjon sås.
Söker en geting att lusa med

Ja jag hade då inte svarat
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 månader sedan #1122475 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kontakt-annons
Är du inte rädd att bli stungen?
Mer
5 år 2 månader sedan #1122479 av björk
Svar från björk i ämnet Kontakt-annons

Geta skrev: Är du inte rädd att bli stungen?

De värsta var i armen i Sjöbo.




Socker ska vi bra..
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1122808 av Richard
Svar från Richard i ämnet Kontakt-annons
Jag träffade en tjej via kontaktannons en gång. Vi kysstes, hånglade o sånt, men när hon skulle sova hos mig, så klädde hon av sig naken o undrade vad jag ville göra...
Jag svarade;
-Jag ska ta en cigg o sen sova. Du kan få sova där på soffan... :bravo:

Hon gjorde slut dagen efter!
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Richard.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1122843 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Kontakt-annons
Ja jag tog hem ett ragg! Jag sa du luktar illa så du får duscha först pga min ocd!
Sen efter sexet så jag åt mannen sova på ett kallt golv utan täcke och kudde bara golvet! Det var en av sveriges kallaste vintrar! Sen halv fyra på morgonen slängde jag ut honom han sa att han hade Inga pengar till taxi och undra när börjar lokaltrafiken gå och jag sa den går just nu sanningen var den börja gå åtta!

Samma snubbe träffar jag några år senare och han bjöd på allting på krogen och jag blev uppraggad av nån annan han sa du har satt din sista potatis värsta utskällning och jag tryckte upp honom mot väggen och så akta din tunga väl därifrån jag kommer bestämmer maffia om du inte vill råka riktigt illa ut så håller du käften

Han bet ihop men var ändå tvungen att säga nåt han sa den som råka illa ut är du det ska jag personligen se till!
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1128048 av Sugpropp
Svar från Sugpropp i ämnet Kontakt-annons
Sugprop här. Hoppas att min egen "logga" syns. Barfota smiley som blir kittlad under fötterna med fjäder ???. Jag tycker om att bli kittlad. Blir k-t av det. Men fjäder är egentligen inte så bra att kittlas med - om man nu inte är superkittlig ???. Man kan dra en styv fjäder mellan tårna. Jag är mycket renlig av mig och vill att du oxo är. Om du är lite småsadistiskt på ett lekfullt sätt får du gärna kittla mig. Jag är känslig ??. Nästan alla människor är kittliga. Men olika självbehärskning. Jag bryr mig inte om att försöka behärska mig. Du får göra vad du vill med mig????????. Du är kanske kittlig?????. Jag ska kittla dig tills du inte står ut längre - 3 minuter under ? utan uppehåll. Ta oss ! ! ! Kittla oss tokiga ! ! ! ?????
Är allt detta ett skämt ? ?? - Det får du ta reda på om du vill veta.......
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Sugpropp. Orsak: Fel