Förhållande är inget för mig, jag trivs bäst ensam...

Mer
5 år 1 månad sedan #1135156 av Richard

Duppedu skrev: Du kanske kan hitta någon likasinnad? Som har samma tankar och värderingar som dej och inte ställer så höga krav på sex & samlevnad. Om du nu skulle vilja det.

Jo, kanske...
Men jag är lite av ett original, så det blir nog svårt att hitta nån.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135164 av Nissegossen
Ja, denna tråd är första bästa. Rickard vill övervaka lägenheten i och med det denna länk
www.kjell.com/se/sortiment/hem-kontor-fr...va-hd-kameror-p94063

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1135165 av Utomjordingen
Jag och min kvinna är direkt motpol gentemot varandra så därför kanske vi passar bra ihop. Vi har nästan inget gemensamt. Sen är hon kristen och jag mer ateist, vi har haft häftiga debatter om detta.

Religion Vs. Ateist = ?

Ibland undrar jag vem som vann?
Mer
5 år 1 månad sedan #1135241 av Richard

Nissegossen skrev: Ja, denna tråd är första bästa. Rickard vill övervaka lägenheten i och med det denna länk
www.kjell.com/se/sortiment/hem-kontor-fr...va-hd-kameror-p94063

Alldeles för dyrt!

Jag har 4 webbkameror, la ut i en köp- o sälj-grupp; -Har du en gammal webbkamera som ligger o skräpar? Jag köper den för mellan 50 o 100 kr! Jag fick svar direkt o köpte 2 st för 50 kr st. Sen har jag 2 gamla telefoner, jag ska få min mammas gamla, o kanske min pappas (han använder den bara som väckarklocka). Med ett program kan man enkelt använda de gamla telefonerna som övervakningskameror.

Så totalt 8 kameror kommer jag att ha i lägenheten. Men sen... Jag medicinerar med Haldol mot paranoia, o kommer för det mesta att täcka över kamerorna när jag är hemma.