Heta feminist-mullisar!

Mer
4 år 10 månader sedan #1155130 av Richard
Jag tycker det bästa som finns är feministiska mulliga tjejer! Jag har en särskild dragning till de (inte p.g.a. gravitationskraft, mer en attraktionskraft). Jag är själv rätt mullig... Men de får gärna rösta på FI, det gör dem extra heta i sängen!


Bingo fick kritik när han söker de...





På första plats "Kakan Hermansson"





På andra plats "Kajjan Andersson"





På tredje plats (ev högre, men jag vet inte graden av hennes feminism) "Linda-Marie Nilsson"



MUMS! :vagen
Mer
4 år 10 månader sedan #1155133 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Heta feminist-mullisar!
Det är en hel stia för fan

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 10 månader sedan #1155135 av Richard
Svar från Richard i ämnet Heta feminist-mullisar!
Jag fick ett mycket värre svar på ett annat forum, som nog inte lämpar sig att posta här...
Mer
4 år 10 månader sedan #1155136 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Heta feminist-mullisar!
Hahaha

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1155140 av Richard
Svar från Richard i ämnet Heta feminist-mullisar!
Jag ringer Diskrimineringsombudsmannen!

Tittar man på www.happypancake.com/ o gör en idealprofil, så hittar man inte många mullisar som röstar höger! Om man tar bort rutan "Höger", så får man massvis med träffar! Det är inte rättvist! Men då är problemet att en del tycker att politik är viktigare än kärlek, vänskap o sex, o typ nobbar mig för att jag är Kristdemokrat! Jag är i.a.f. inte SD:are längre! Om jag är KD:are o hon är FI:are, kan man "slåss i sängen", det är jättekul, men med en massa humor på det! Alltså att politiken kommer i andra hand!



EDIT: Nu ska jag se hur jag matchar med mulliga miljömuppar...
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 10 månader sedan #1155141 av Geta
Svar från Geta i ämnet Heta feminist-mullisar!
Frosseri är en dödssynd. Det är nog därför som mullisar inte röstar på Kristdemokraterna.