Överleva monotomi

Mer
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1190122 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Överleva
tack NG men jag har allt en hel del sånt samlat i mina playlist's på youtube "fire" samt "survival" - www.youtube.com/playlist?list=PL9ogEgYsK...luksWlTFudMY81SJXHoz

lyckades få till en rätt hyffsad kamin till slut med stupränna som skorsten samt stora plåtburkar som avkylare runt typ. det blev ett väldans drag när jag eldade. inte minst när jag körde med begagnad frityrolja.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1190125 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva
Med den här appen syns din position på mobilen, om man ringer Sos alarm med appen vet de var din mobil, dvs du är exakt vilket sparar sekunder när de har fått larmet det kan gälla ditt eget liv i vilken situation som helst får du räddningstjänst övrig personal som larmas till dig snabbast
www.sosalarm.se/trygghet--sakerhet/112-appen/

PsychoWard skrev: tack NG men jag har allt en hel del sånt samlat i mina playlist's på youtube "fire" samt "survival" - www.youtube.com/playlist?list=PL9ogEgYsK...luksWlTFudMY81SJXHoz

lyckades få till en rätt hyffsad kamin till slut med stupränna som skorsten samt stora plåtburkar som avkylare runt typ. det blev ett väldans drag när jag eldade. inte minst när jag körde med begagnad frityrolja.


Det är inte enbart för dig jag lägger in detta på viska, ta ned dig på jorden i det avseendet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1190126 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Överleva
vad bra du säger det, då kan vi väl se det som att du tycker det är ok att jag länkar till liknande saker med.

och jag litar inte på SOS alarm. här är ett exempel på vilken typ av folk de anställer på såna ställen:

vk.com/wall518846902_2908


ropa på Herren istället om ni går vilse. jag har gjort det två gånger och det gick superbra båda gångerna.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1190130 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1190132 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Överleva
tack, letade efter det svenska namnet.


fanns i min playlist "water"

www.youtube.com/playlist?list=PL9ogEgYsK...ggLZ0pU7q7z0hRC4K-tm
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.