Vill uppleva någonting verkligt

Mer
4 år 6 månader sedan #1189797 av Geta
Ja, att åka buss kan vara en upplevelse. Att studera de andra bussresenärerna kan vara intressant.
Mer
4 år 6 månader sedan #1189806 av Nissegossen

Geta skrev: Ja, att åka buss kan vara en upplevelse. Att studera de andra bussresenärerna kan vara intressant.


Skrattar man åt något i huvudet vänder alla sig om och tror skrattar han åt mig?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1189809 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vill uppleva någonting verkligt

Geta skrev: Gräv där du står! Du behöver inte resa till Egypten för att uppleva verkligheten. Verkligheten finns utanför husknuten.

den enda person som jag vet om som gjort något liknande , är Aleister Crowley, eller som massmedia kallade honom på den tiden: "världens farligaste människa"

han reste till Egypten med sin kärring, och de sov över bredvid sarkofager eller vad det var, och han hörde en ande i sin kärrings kropp och han "testade" den och kom fram till att det var något övernaturligt, och resten är historia... men skiten verkar ploppa upp till ytan nuförtiden. han skrev mycket demoniska texter. perversa idoliserar han och han och lär vart en av grundarna till Satans kyrka.

jo, sen har faktiskt jag själv varit på väg till att dra ner till Egypten "för att hitta sanningen" (innan Jesus Kristus skapade mig ett nytt och rent hjärta i min själ 2013) och föga förvånande så varnas det om att just göra det i den heliga bibeln.

sen om man inte hittar verkligheten i sitt eget hem , så har man väl knappast något att göra utanför huset heller. gå in i din kammare och be till Fadern som ber i det fördolda sade ju Jesus.

ang. att gräva så fick jag möjligen uppdraget från Djävulen att gräva ner min kärlek innan jag låstes in på psyket 2013. fick lånat en båt över en sjö för att komma dit, stod där och grävde med en pinne som ett fån. tror det var nästa dag som hon kom och hälsade på (alltså jag grävde inte ner nån kropp) och så visade jag henne en kniv, och så blev hon skiträdd och ringde polisen och jag låstes in..
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.