Tjejer som vill ha den i tvåan, avdelning: tokiga tanter

  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192542 av PsychoWard
[hr]jag är av den åsikten att sexlivet är något privat, men då jag misstänker att det är Djävulen som uppmuntrar till analsex så tänkte jag att detta måste delas.

jag var förlovad med en tjej på 2000-talet, och hon ville ha den i röven helt enkelt men jag vägrade. det var tillräckligt äckligt med mensblod på ballen.

det dröjde bara något år och sen var hon otrogen med en utländsk neger, militär, och de fick barn.
hon önskade livet ur mig rätt snart på telefon och påstod att jag förstört hennes liv och sade att hon ville att jag skulle begå självmord!

och det är väl ganska intressant att sån berättelse finns det om i den heliga bibeln med.

Job 2:9 Svenska 1917 (SV1917)

^9 Då sade hans hustru till honom: »Håller du ännu fast vid din ostrafflighet? Tala fritt ut om Gud, och dö.»

Job 2:9 King James Version (KJV)

^9 Then said his wife unto him, Dost thou still retain thine integrity? curse God, and die.

Job 3:1-9 Svenska 1917 (SV1917)

3 Därefter upplät Job sin mun och förbannade sin födelsedag;

^2 Job tog till orda och sade:

^3 Må den dag utplånas, på vilken jag föddes, och den natt som sade: »Ett gossebarn är avlat.»

^4 Må den dagen vändas i mörker, må Gud i höjden ej fråga efter den och intet dagsljus lysa däröver.


Ordspråksboken 23:26-28 Svenska 1917 (SV1917)

^26 Giv mig, min son, ditt hjärta, och låt mina vägar behaga dina ögon.

^27 Ty skökan är en djup grop, och nästans hustru är en trång brunn.

^28 Ja, såsom en rövare ligger hon på lur och de trolösas antal förökar hon bland människorna.

Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1192565 av MsTibbs
Det verkar inget trevligt....
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192569 av PsychoWard
nä, det lär finnas roligare öden, men hon är fri att omvända sig. jobbigt med skitungar dock.

Ordspråksboken 12:4 Svenska 1917 (SV1917)

^4 En idog hustru är sin mans krona, men en vanartig är såsom röta i hans ben.

Ordspråksboken 14:30 Svenska 1917 (SV1917)

^30 Ett saktmodigt hjärta är kroppens liv, men bittert sinne är röta i benen.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.