Ensam, men glad ändå

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1197210 av Fantasio
Det verkar som många medlemmar här är ensamstående, det inkluderar mig. Är det ett medvetet val från din sida? För mig har det bara blivit så.

Jag tror ärligt talat att jag ej skulle orka med att ha en partner. Då måste man aktivera sig och inte bara sitta och glo som jag oftast gör.

Ibland saknar jag någon att krama, det gör väl alla. Men främst törstar jag efter det goda samtalet, men stannar det vid det är man väl "bara" vänner.

Jag kommer att förbli ensamstående och det har jag inga problem med. Törstar du efter en partner?
Mer
4 år 5 månader sedan #1197230 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ensam, men glad ändå
I 15 år hade jag mitt senaste förhållande, och det var så jobbigt de sista åren, så jag svor att vara singel i minst ett decennium. Det har jag varit nu. Så det kanske är dags att titta sig omkring.
Mer
4 år 5 månader sedan #1197236 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Ensam, men glad ändå
Jag trivs ensam. Möjligtvis hade en kk varit något, men skulle inte orka bo med någon nu när jag är 35år och van att få vara ifred!!! :dans
Mer
4 år 5 månader sedan #1197238 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ensam, men glad ändå
Det skulle vara en stor omställning. Inte säkert att jag skulle klara det heller längre. Men en särbo skulle man väl palla med? Vad jag hatar det ordet förresten, särbo, så fult ord. Jag skulle kalla honom min pojkvän i stället.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1197249 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ensam, men glad ändå
Jag levde livets glada dagar och hade inga tankar på familj, få en massa ansvar. Sedan blev jag sjuk och då hade jag inget val.
Mer
4 år 5 månader sedan #1197255 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Ensam, men glad ändå
Jag är också ensam vilket är lite kittlande samtidigt som kanske inte ens bästa sammanhang!