är det ens någon ide att skaffa barn?

  • Jone
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1204097 av Jone
Svar från Jone i ämnet är det ens någon ide att skaffa barn?
Jag har barn, det är de framförallt som får mig att kämpa vidare. Jag lever med en oro att inte kunna ta hand om dem som jag vill i framtiden och ibland känns kraven i familjelivet övermäktiga även om jag klarar av. Barnen tycks inte påverkas av min sjukdom. Min man stöttar upp massor. Jag går ofta och sover tidigt på kvällarna för att klara av att vara en bra mamma till mina barn i morgon också. Men jag är så glad att jag har mina små! Jag fick barn innan jag blev sjuk så har inte fightats med tanken om att skaffa barn eller inte.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204100 av memphis
Du är ovanlig på Viska. Det är inte vanligt att ha barn här.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1204116 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet är det ens någon ide att skaffa barn?
passa er för att berätta om barn, då det finns de som söker att röva bort dem av oss
Mer
4 år 5 månader sedan #1204118 av memphis
Har du barn som myndigheterna tagit PW?
Mer
4 år 5 månader sedan #1204120 av Geta
Jesus/Magnus hade barn som han inte fick ha kontakt med.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1204138 av Nissegossen
Från det jag blev sjuk, jag bestämde mig då direkt för att denna överdjävliga sjukdom skulle det inte bli några barn efter mig, ty jag vill inte vara oavsett avelsprogram eller tvärsemot, jag är den ende i släkten som har haft det. Dock finns en koppling i tidigare generationen då farmorsmor blev inlagd på psyket i lund 1908 och ligger hon också begravd. Det finns även en dubbelbindning i och med farmor och farfar var kusiner, så det är antagligen vara ett barn från mig som det skulle kunna födas ett barn i framtiden som också får sjukdomen

Jag har sagt stopp pga det

Geta skrev: Jesus/Magnus hade barn som han inte fick ha kontakt med.

Det första jag läste var Jesus och Magdalena

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.