Nu märker man att man börjar bli för gammal för dejting...

Mer
4 år 4 månader sedan #1204707 av Richard
Jag gjorde en annons på happypancake.se mest på skoj. Ni ser ju att den inte är säsrkilt välbesökt, ett besök i månaden. Men happypancake gillar inte att man använder adBlock, så jag stängde av den. Så kommer det upp annonser, o man blir mer intresserad av de där elektriska grunkorna, än av damerna... Jag är 39, o jag har satt ett så stort spann att jag vill ha en tjej mellan 25 o 55!



Men jag struntar i dom o kollar in de där häftiga mojängerna istället!
Mer
4 år 4 månader sedan #1204722 av Pg
Jag har också happypancake. Fast jag har inte inlett någon konversation för jag tänker bara på
hur det kommer bli när man ska sova ihop. Jag brukar hallucinera på natten och gå runt i lägenheten.
Tror inte det är någon hit med dating för mig. Fan.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1204723 av PsychoWard
finns ett svenskt företag som anställer folk för att de ska låtsas vara kåta tjejer.

tro inte på de som skriver online säger jag bara, lär finnas många Satans lakejer där ute
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1204731 av Fantasio
Jag kanske kan ta dig till hjälp, Richard, om jag vill skapa ett konto där. Jag har aldrig provat nätdejting.
Mer
4 år 4 månader sedan #1205536 av Richard

Fantasio skrev: Jag kanske kan ta dig till hjälp, Richard, om jag vill skapa ett konto där. Jag har aldrig provat nätdejting.

Jo visst!

Det är väl bara att gå in på www.happypancake.se/ o göra ett konto, sen får man verifiera det via webbkameran. Så är det nog ett plus att skriva så mycket som möjligt om sig själv.
Mer
4 år 4 månader sedan #1205540 av Fantasio
Jaha, måste man ha webbkamera? Då blir det ingen Happy pancake för mig.