Dömda att leva ensamma?

Mer
4 år 3 månader sedan #1219307 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Dömda att leva ensamma?
Ok de gick inte sådär jättebra på systemet, stod i tjejens kassa i kö, sen öppnades en ny kassa och jag kände mig dum om ja inte bytte till den, fast nu känner ja mig dum ändå.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1219308 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Dömda att leva ensamma?
läste precis följande, i Jesus Namn:
Men människorna i denna tid ingå förening av sju orsaker. För det första för anletets skönhet. För det andra på grund av rikedomar. För det tredje på grund av övermåttan stor lättfärdighet och den ohöviska glädjen vid samlaget. För det fjärde emedan där finnes vänners gille och omåttligt frosseri. För det femte emedan där finnes högfärd i kläder och föda, i spel och skämt och andra fåfängligheter. För det sjätte för att avla barn men ej för att uppfostra dem för Gud eller till goda seder utan till rikedomar och ära. För det sjunde komma de samman på grund av kättja, och i sitt kättjefulla begär äro de såsom boskap.
www.prophecyfilm.com/swedish/hb/band1bok1/b1_b1_kap26.htm
Mer
4 år 3 månader sedan #1219310 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Dömda att leva ensamma?

aaabbbrkc skrev: Vill inte knulla runt. Har inget intresse av det. Vill bara mysa med en mullig kropp. Finns nog många jobbiga människor där ute.

Ha ha jag har bara tråkigt och skriver nåt strunt men jag skulle gärna ha någon
Mer
4 år 3 månader sedan #1219318 av Richard
Svar från Richard i ämnet Dömda att leva ensamma?
Jag har ett par VR-glasögon som jag laddat hem porr med mulliga, storbröstade tjejer... :mrgreen:

Jaja, men jag använder dom inte särskilt ofta, men ska nog kolla runt om det kommit nån ny VR-film... :joker

Men det var inte därför jag köpte dom, det är bara en bonus! Roligt att åka berg-o-dalbana, flyga luftballong, gå på museer o sånt.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219324 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Dömda att leva ensamma?

Richard skrev: Jag har ett par VR-glasögon som jag laddat hem porr med mulliga, storbröstade tjejer... :mrgreen:

Jaja, men jag använder dom inte särskilt ofta, men ska nog kolla runt om det kommit nån ny VR-film... :joker

Men det var inte därför jag köpte dom, det är bara en bonus! Roligt att åka berg-o-dalbana, flyga luftballong, gå på museer o sånt.


Finns det något finare?

Jag skulle gärna ha en med något slags handikapp men mullig förstås
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219362 av Nissegossen
Rycker på axlarna och säger vill du inte vara ensam, så kom hit om du känner för det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum