Psykisk misshandel!

Mer
4 år 2 månader sedan #1225847 av Clean
Har du råkat ut för det? Hur tog du dig därifrån?


Jag är fast i en destruktiv relation. Där han utnyttjar mej ekonomiskt. Dessutom psykisk misshandlar han mej. Men han säger jag är paranoid! Att jag inbillar mej att han vill mej inte illa.

Och så är det jag inbillar mej. För det finns inga bevis att mina farhågor skulle ha rätt utan tvärtom jag tror olika perioder alla runt mej psykisk misshandel mej.

När jag tar min antipsykotiska så märker jag hur jag inte längre blir psykisk misshandlad!
Mer
4 år 2 månader sedan #1226269 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Psykisk misshandel!
Det bästa är väl att du tar antipsykotikan för då upplever du inte psykisk misshandel.
Mer
4 år 2 månader sedan #1226319 av wasp
Svar från wasp i ämnet Psykisk misshandel!
Jag har varit med om psykisk misshandel i 10 år! Skivor som spelades på A/B repeat, gitarr och allsång hos grannen och en jävla massa svammel till 01.30 på nätterna. Då bodde jag i ett hus där 4 rumslägenheter byggts om till en 2:a och en 1 ½:a. Studenter flyttade genast in och därefter blev det!
Mer
4 år 2 månader sedan #1226364 av Clean
Svar från Clean i ämnet Psykisk misshandel!
Jag vet inte. Blir så himla förvirrad. Och när jag inte tar antipsykotiska blir jag hotfull. Har redan hotat en vän. Han sa ta dina mediciner. Men jag ska på möte med psyket om det här.

Usch vilken jävla granne. Men dom är väl ungdomar? Då tänker man inte sig för!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1226404 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Psykisk misshandel!
Känner igen det där, det var mycket sådant som var sådant som ung vuxen man visste att de umgicks hippie kläder vattenpipa folka buss eller omgjord riktig buss de åkte långt stannade rastplats sjö bada näck populärt även idag naket har alltid haft en dragning se filmer dokumentärer från Woodstock så var det. Hög musik lägenheter med rivningskontrakt man söp med rökte jag tobak en kompis kan du låna mig 50 spänn till hasch pengarna fick han direkt smakade aldrig pengar seeeent svårt hög musik gitarrer fylla andligt flum. österländskt Goa, ja osv äldre som vi var när jag var ung wasp uppidagen idag.

Jag pratpennan skall hålla sin kiäft

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1226451 av Richard
Svar från Richard i ämnet Psykisk misshandel!
Det skulle vara tallium på det!