Tjej ska bo hos mig i en vecka

Mer
4 år 1 månad sedan #1233914 av Richard
Jag har träffat en tjej via min blogg. Hon kommer ner o bor hos mig i en vecka. Men nu var det jättelängesen jag bodde ihop med nån så länge. Jag ska givetvis storstäda innan, men jag oroar mig över hur min sömn kommer att funka... Jag sover typ 10 timmar på natten o gärna ett par timmar på dagen också. Jag snarkar som bara fan... Spelade in med ett röstaktiverad bandspelare en gång....

Hon har en kille men de har ett öppet förhållande så vi kan ha sex utan att hon är otrogen.

Jag tänkte att vi går ut o äter, men jag äter bara en gång på kvällen o då jättemycket. Jag tänkte att vi kan äta tacos nån kväll i.a.f. Jag har inte någon frukost att bjuda på heller, då jag aldrig äter frukost. Vi ska titta på TV-serier också, Tusenbröder och Rederiet!

Vad har ni för tips?
Mer
4 år 1 månad sedan #1233922 av Fantasio
Jag har inga tips, men hoppas det går bra för dig. Ni kan ta en promenad, ni kan äta på restaurang.
Mer
4 år 1 månad sedan #1233927 av Richard
Jo, jag hoppas det blir bra väder, så kan jag visa runt i Ängelholm. Här finns fina promenadvägar.
Mer
4 år 1 månad sedan #1233928 av Fantasio
Kan du inte köpa en yoghurt till henne? De flesta (inte jag) vill väl ha någon frukost.
Mer
4 år 1 månad sedan #1233929 av Richard
Jo, problemet är att mitt kylskåp är sönder, det ligger på -0,5 konstant hur man än skruvar på det... Har viss mat ute på balkongen, när temperaturen passar.
Mer
4 år 1 månad sedan #1233930 av Vittrad
Ni kanske kan spela något ihop, gå på bio, museum eller kolla om det hålls några aktiviteter i staden under just den veckan?

Glöm inte att använda skydd om ni ska knulla. :tummenupp