Hur många förhållanden har ni haft?

Mer
4 år 1 vecka sedan - 4 år 1 vecka sedan #1245041 av Clean
Och hur fungerade det? Vad det destruktivt? Eller är ni ett nuvarande förhållande? Vilka problem, hinder och motgångar finns det; som att leva med psykisk sjukdom och ha förhållanden?

Alla mina förhållande efter jag har blivit sjuk har varit kortvariga. Innan sjukdomen hade jag två längre förhållanden men det var destruktivt mycket alkohol, droger och festanden. Så det var inte bra.
Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Clean.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1245059 av memphis
Jag har haft 4 längre förhållanden, och med längre menar jag att de varat mer än ett år. Det längsta var mitt sista förhållande, som varade i 15 år.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1245061 av Richard
3 lite längre, men inget har varat i mer än ett år...
Mer
4 år 1 vecka sedan #1245159 av Clean
Jag minns inte exakta år men det var flera år för dessa respikte två olika relationer. Det som krocka var min självständighet att ha mitt egna liv, göra det bara som jag vill. Vara den jag är. och att jag gjorde som jag ville. Båda längre förhållanden försökt dom styra och kontrollera mej, men mej går inte att tämja.

Efter jag blev sjuk så som sagt varit kortvariga har det bara varit. Där jag vet att det är kört så jag skrämmer bort dom. Men sex har jag aldrig haft svårt för att få. Ragg har jag haft tur med även efter att jag har blivit sjuk.

Jag borde kanske skaffa KK. Men jag tröttnar fort. Det är inte så jävla spännande och lockande då jag har gjort det mesta som prostituerad. Haft minst 500 olika kunder. La ned att skriva ned vid 500 kunder.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1245212 av Rrusheflower
Jag har hånglat med tre personer och det var knappt nått förhållande, sen var jag ihop med en kille i ett år fast han bodde i ett annat land. Och detta var längesen flera år sen. Inget av dom här förhållanden tänker jag bra om utan alla var som påtvingat som misslyckanden.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1245222 av notwoodstock
Har inte haft ett förhållande med den enda person jag gått ut med. Två kyssar blev det.

Räknar inte några vänskaper.