Hur många förhållanden har ni haft?

Mer
3 år 11 månader sedan #1250373 av Zoidar
Usch vad tragiskt Drummer!!

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 10 månader sedan #1259002 av majak
Jag har aldrig haft någon förhållande. Det känns ledsamt. Har inte många vänskapsrelationer heller.
Det känns som att jag kanske missat mycket av det som ska vara de bästa åren i livet? Men jag vet inte.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259007 av Richard
Jag missade de bästa åren, typ när jag var 16-26 år. Levde i en svart avgrund...
Mer
3 år 10 månader sedan #1259026 av Miika
Inte så många, har haft 2 sambos iaf
Mer
3 år 10 månader sedan #1259039 av Nissegossen
Har haft några, det längsta varade i 13 år, vi skildes åt som vänner och hör av varandra när vi fyller år. Själv sade jag till henne ta allt du vill härinne, lämna resten till mig vilket gjorde att jag fick mer kvar än om vi skulle stridigt om varenda sak. Förutom det betalade jag flytten och en del möbler till henne.

Efter 3 månader i nya lägenheten sade hon Nisse nu kan jag se att den som hjälpt mig allra mest är du

Jag har haft flera kortare förhållanden men inget att tala om.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 10 månader sedan #1259069 av memphis
Eftersom jag flyttade tidigt hemifrån blev jag också sambo ganska tidigt, när jag var 20 år. Det var en kille som jag träffade på en fest, och vi flyttade snabbt ihop eftersom jag var hemma hos honom alltid ändå. Det höll i 3 år. Sen träffade jag min stora kärlek och flyttade ihop med honom i stället.