Hur många förhållanden har ni haft?

Mer
4 år 1 vecka sedan #1245398 av Melody
3 förhållanden.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1247425 av Rhododendron
0. Och jag är 31 år. Det är synd om mig, jag längtar så efter någon.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Rhododendron.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1247479 av Nissegossen
Jag och mitt ex vi träffades genom en gemensam bekant i Östranordstan hon kom tillsammans med bekantimgen jag bjöd på fika telefonnummer skrevs upp jag gav mitt ex hennes första orgasm sedan var det kört hon släppte mig inte. Vi bodde promenanad väg från varandra jag fick ny lägenhet i kvarteret bredvid henne jag var tvungen att få en ny lägenhet då de skulle blåsa ut lägenheten och göra om jag hade en 2a den skulle bli en 4a och lägenheten den nya hade en jag aldrig skådad utsikt från skansen kronan därifrån över hela stadskärnan ställde jag mig till vänster om kösfönstret såg jag Angeredsbron inget slår det i Göteborg

Det var 1982 vi träffades vi bodde ihop i 13 år och vi är fortfarande vänner, Till saken hör att hon hade en diagnos borderline kors i taket att vi fortfarande är vänner

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1250236 av Richard
Jag har hellre en bra KK för att få lite "knull o sug" ibland, jag är inte intresserad av nått förhållande.

Jag har jättesvårt för att bli kär...
Mer
3 år 11 månader sedan #1250250 av Cosmos
Jag har haft flera förhållanden som inte är värt papperet(?) jag skriver på. Sedan är det tre längre relationer som verkligen inneburit känslomässigt engagemang. Det längsta förhållandet var 13 år.
Mer
3 år 11 månader sedan #1250274 av MsTibbs
Första förhållandet var 2,5 år, varav två fungerade bra. Sen lite kortare. Sista var 10 år.