Barn

Mer
3 år 10 månader sedan #1250800 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Barn
Är så gammal nu att alla jag umgås med har vuxna och utflugna barn, eller inga barn. Barn har jag alltid velat ha men sjukdomen kom ivägen och nu är det inget jag tänker på - den tiden är förbi. Jag har Loppan och syskonbarnen. Min ena syrra är 16 år yngre än mig och har barn på 3, 7 och 9 år. Hänger en del med dem det är najs. Jag får ro för min barnlängtan genom att vara extramamma. Och så har jag min bebis Loppan.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1250828 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Barn
Jag träffar min systers barn vid storhelger och födelsedagar. Räcker gott åt mig. Barn bör väl helst ha varm, lagad mat två ggr om dagen? Vilket jobb bara en sån sak.
Mer
3 år 10 månader sedan #1250854 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Barn
Jag håller med. Oerhörd satsning att ha barn.

Lite kul att jag inte vill byta liv med någon annan.

Är rätt så nöjd utan barn. Det ät orken mest det beror på.

Bra att någon gjorde så mycket för mig. HERREN måtte ha noterat eländet.
Mer
3 år 10 månader sedan #1250858 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Barn
Barnlösa drar till sig barnlösa för just de barnlösa har mycket mer tid över till annat. Men också tvårtom, de med barn blir väldigt upptagna av att ha just barn, speciellt i vissa åldrar därför hörs och ses man alltmer sällan utan barnen.

Föräldrar börjar också mer och mer umgås med andra föräldrar, för tips och praktiska saker kring vad barnen gör.
Mer
3 år 10 månader sedan #1250879 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Barn
Det är bara 2 % av män med psykossjukdom, som har hemmavarande barn. För kvinnor är siffran 4 %.
Mer
3 år 10 månader sedan #1250882 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Barn
Hur mycket annars?