Attraktiva egenskaper?

Mer
3 år 10 månader sedan #1256984 av björk
Svar från björk i ämnet Attraktiva egenskaper?

zoegas skrev: Jag är mycket för utseende, hur tjejer för sig. Långa svarta stövlar. Viss parfym. Vackert ansikte. Jag gillar sarkasm, ironi. Absolut inte alldaglig, där det enda som kommer ur munnen är typ vädret. And i´m a buttman.. IQ! Vad tycker du själv?



:klappa :klappa :klappa :klappa :klappa :klappa :klappa :klappa :klappa :klappa
:klappa :klappa :klappa :klappa :klappa :klappa :klappa :klappa :klappa :klappa
Mer
3 år 10 månader sedan #1256996 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Attraktiva egenskaper?
Helst vill jag ha en intelligent partner. Någon man kan prata med. Både väder och vind och tyngre saker.
Mer
3 år 10 månader sedan #1256997 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Attraktiva egenskaper?
Fysiskt attraktivt på män: Långt hår, skägg, kraftig kropp, välklädd.
Fysiskt attraktivt på kvinnor: Långt hår, stora bröst, fin rumpa, gärna alternativa kläder.

Psykiskt attraktiva egenskaper enligt mig är: Trygg, lugn, smart och ärlig. Det är lite intressantare med män och kvinnor som är lite blyga eller introverta och inte går att läsa av som en öppen bok direkt imo.

Sen tycker jag givetvis det är attraktivt med självdistans och humor. Är personen en liten läckerbit men en riktig torrboll så är det en stor turn-off. Likaså dofter. Det är viktigt att personen doftar fräscht och gott. Luktar denne prutt eller gammal tantparfym kan den dra åt skogen. :nej :stopp
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1256998 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Attraktiva egenskaper?
Det är till att ha höga krav zoegas lyckas du få in en femetta nån gång om man får lov att fråga !
Mer
3 år 10 månader sedan #1256999 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Attraktiva egenskaper?
Genuinitet och godhet.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 10 månader sedan #1257002 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Attraktiva egenskaper?

zoegas skrev: Jag är mycket för utseende, hur tjejer för sig. Långa svarta stövlar. Viss parfym. Vackert ansikte. Jag gillar sarkasm, ironi. Absolut inte alldaglig, där det enda som kommer ur munnen är typ vädret. And i´m a buttman.. IQ! Vad tycker du själv?



Långa svarta stövlar, akta dig för hallicken samt vadå Intelligens?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum