Hur många av er har haft förhållande?

Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1298638 av Admin1
Jag tror kvinnor med schizofreni kan vara sambo eller gifta för de har en lindrigare sjukdom. Män är oftast sjukare och har nog större handikapp och lever därför ensamma.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1298666 av Geta
Har inbillat mig att jag skulle klara ett förhållande men det gör jag inte, trots att jag klarar så mycket annat.
Mer
3 år 4 månader sedan #1298673 av wasp
Det har väl de flesta! Numera är jag så märkt av sjukdom, trött, svamlig och praktiskt taget kemiskt kastrerad och vill bara få vara ifred. Det sistnämnda tycks vara fan så svårt att få!
Mer
3 år 4 månader sedan #1298720 av Kloppe
Har haft tre kortare och ett längre förhållande, minns jag nu när jag tänker efter.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
3 år 4 månader sedan #1300849 av björk
Bistro !!

Det var väl inte på såna här aspekter Pimed tänkte I!
När hen spettad ballistiskt en kvadrat meter stor area på
väggen. (Lite mer, än det).. Rock planschen var hen glad för.
Oangenämt att bli bombarderad i duschen. BRASK
visst fan bilden !!
[img
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1300890 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hur många av er har haft förhållande?
Jag har aldrig velat ha förhållanden. Det är andra som har trott vi har varit ihop. Massa olika kortare strulförhållanden. Två längre som även var samboförhållanden. Var aldrig trogen mot någon. Sedan sålde jag sex. När jag kom till 500 personer jag har sålt sex till eller legat med slutade jag räkna och då var jag 26 år. Brände boken på en kyrkogård en natt och hade en ceremoni och bestämde mej aldrig mer ha sex igen. Har haft inte sex knappt sex dess. Har haft två kortare förhållande sedan dess. För två år sedan träffade jag när jag bodde i Göteborg min livstörsta kärlek och vi kände samma grej. Vi var helt rätt. Men jag dumpade honom. För att jag var akut sjuk i psykos och ville inte förstöra hans liv. Han var en konstnär. Känd i olika kretsar. Jag nämner inga namn. Men konstnärer är väldigt speciella och han var det. Han tog in mej i konstnärskretsar i Göteborg och lärde mej mycket om livet. Jag var konstnär som barn. Gick på konstakademien för barn som liten.