åker till psyk nu

Mer
15 år 4 månader sedan #171226 av AnnKatarin
Svar från AnnKatarin i ämnet åker till psyk nu
Oj, såg inte att du bodde i Kopparberg. Åkte du till Linde? Kopparberg tillhör väl Örebro län? Eller är det Västmanland förresten :-s. Du borde kunna få hjälp i Örebro om det är Örebro län...annars vet jag inte, jag känner inte till andra läns verksamheter öht, har bara skaplig koll på Örebro! Ha det bra och lycka till!
  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 4 månader sedan #171227 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet åker till psyk nu

AnnKatarin skrev: Oj, såg inte att du bodde i Kopparberg. Åkte du till Linde? Kopparberg tillhör väl Örebro län? Eller är det Västmanland förresten :-s. Du borde kunna få hjälp i Örebro om det är Örebro län...annars vet jag inte, jag känner inte till andra läns verksamheter öht, har bara skaplig koll på Örebro! Ha det bra och lycka till!


ja får åka till akutpsyk i örebro när det är akut. så är dom som avgör om mna för vara kvar eller inte
Mer
15 år 4 månader sedan #171263 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet åker till psyk nu
Partiejunky, lycka till och inte fler utav de där mackorna...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 4 månader sedan #172000 av Hallon
Svar från Hallon i ämnet åker till psyk nu
Partiejunky, hur går det? Jag har varit in på din blogg och läst att det hände väldigt jobbiga saker nu i helgen :( Jag hoppas verkligen att du får den hjälp du behöver så fort som möjligt nu, innan situationen blir ännu mer besvärlig...
Mer
15 år 4 månader sedan #172014 av Geta
Svar från Geta i ämnet åker till psyk nu

PSR skrev: VÄX UPP!!!

Det är nog så att skador som man förorsakar sig själv
ena dagen och vill ha hjälp med andra dagen inom
sjukvården inte har så stor prioritet.
Mer
15 år 4 månader sedan #172021 av Projek
Svar från Projek i ämnet åker till psyk nu
Man får ingen hjälp om man missbrukar, på min öppenavdelning får heroinisterna metadon men de får testa sig ofta för det är ingen mening att ge behandling om de missbrukar, bortkastat.

HAr själv missbrukat, sen fick jag psykosen och alla bröt med mig och det blev lätt att sluta. Tog upp intressen från tonåren och många vänner och familjen ställde upp.

Partyjunke det är dags att sluta nu innan de är försent, det blir en förtidig död. Eftersom du skriver här på viska så kanske du har psykiska problem och då kan tolvstegsprogrammet få dig att må dåligt så det är ett dåligt alternativ. Där finns också andra missbrukare, så du får nya kontakter och det är inte bra. Umgås med nära och kära ett tag och försök ta upp något intresse och motionera, det blir man lugn av och mår bra.

Lyka till

Projek