Hur många av Er finns med i brottsregistret?

Mer
11 år 1 månad sedan #561293 av Utomjordingen
Hur många av Er finns med i brottsregistret? Ni får gärna skriva om varför Ni är med i brottsregistret. Jag finns inte med i brottsregistret men skulle gärna vilja veta hur många % som är det och som brukar besöka på Viskas hemsida.









Mer
11 år 1 månad sedan #561311 av Utomjordingen
Jag menar nog mest nu om man är med idag i brottsregistret.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
11 år 1 månad sedan #561314 av Jocke
Har skrivit i skriklådan anledningen till varför det inte är nödvändigt att veta vilka som är belastade, eller rättare sagt hur många det är. Men jag tycker viska ska vara en oas för de som lever på det hårda livets villkor, så länge vi har en skärm emellan oss, så är det inte nödvändigt att veta hur många brottsregistrerade som rör sig inom sitens domäner! Jag anser att en schysst bemötande mot ngn som är ärlig mot en är viktigt!

Vars är världen på väg?
Mer
11 år 1 månad sedan #561323 av Geta
Vet inte om jag är med i brottsregistret. Tror att man begärde utdrag ur brottsregistret när jag köpte lägenhet.
Har blivit hämtad av polis en gång men det var 1984 så det är kanske preskriberat.
Mer
11 år 1 månad sedan #561324 av Richard
Har en fortkörning, 43 km/h på en 30-sträcka, vilket gav 2400 kr i böter. Sen har jag fått böter för att jag hade dimljuset på tillsammans med halvljuset, 300 kr. Men det tror jag inte ger nån "prick". Är dock under utredning för en del andra lustiga brott. Sen har jag blivit hämtad av polisen när jag misshandlat min pappa, men de körde mig bara till psyket eftersom jag inte mådde bra då.
Mer
11 år 1 månad sedan #561338 av Nissegossen
Nej!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum