Diskriminerade 30 % av oss med schizofreni/likartade?

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #843916 av lonely
Artikeln läste ni här om på viska att vi med schizo skulle vara 30 % diskriminerade!

Ja jag tror knappast det, jag tror siffran är mycket och jag menar mycket högre att det skwr i vården en diskriminering mot oss schizos!


Är vi verkligen så jävla dumma i huvet att vi inte märker det inte ens en gång i livet? Tänk efter länge och hårt nu för fan.


Inte en ända gång har vi aldrig blivit vi 70 % diskriminerade?


Enklare logik finns inte att sannolikheten är mycket hög att vi har blivit det minst en gång!


Bara en känsla ifrån min intuition.....


Hallå tänk efter noga nu innan du svarar, riktigt noga nu!
Mer
7 år 8 månader sedan #843919 av Isa-Alise
Mer
7 år 8 månader sedan #843920 av Utomjordingen
Jag ser mer det som en Jantelag! Friska människor kan vara avisa på psykisk sjuka människor. 1 faktor av flera att man kan bli psykisk sjuk.
Mer
7 år 8 månader sedan #843921 av Gelehallonet
Hej!

Jag brukar läsa på Viska ganska ofta, även om jag inte skriver så mycket, men det här har jag missat. Var var det som det stod om 30% diskriminerade?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #843934 av lonely
Artikeln på framsidan står det. Kan inte tyvärr länka.

Ja eller hur Isa-Alise!
  • Patient
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #843941 av Patient
Syftet med diagnosen är att behandla mig illa. Det finns bara ont uppsåt med tanternas besatthet av diagnoser. Deras bedrägerier är skadliga och jag yrkar på dödsstraff.

Kolla bara på tanterna här: En tant låtsas vara en fisk och en tant låtsas vara katt. Bedrägligt beteende.