Det där med självmord

Mer
6 år 1 månad sedan #1037861 av Utomjordingen
Det blir tråkigt att jobba när man har piska som drivkraft istället för morot! Jag har erfarenhet av det... .
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan #1038002 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Det där med självmord
krisochtraumacentrum.se/kunskap-om-trauma/krisreaktioner/

Dem pratar om olika faser på denna sida, jag känner att jag blandar ihop dem och känner att jag varken kan se om jag befinner mig i början eller slutet av en process, som jag känner har pågått sedan 1986?

Försöker hitta nya vägar, men ngt blockerar mig? Det känns mest som att man trampar vatten i en slags meningslös åtgärd som man utför för att man inte vet hur man kan åtgärda detta? Medicin då? terapi då? Det känns som andra har svaret, dem behåller det för sig själva av ren självbevarelsedrift!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 1 månad sedan #1038094 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det där med självmord
90 % av de som begår självmord har psykisk ohälsa.
Mer
6 år 1 månad sedan #1038156 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det där med självmord
Förstår det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1038158 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det där med självmord
De i skallen har drivit mig till yttersta randen av självmord, de uppmanar till det, om man själv inte sätter stopp, numer försöker de smita från ansvaret och de säger numer, bli en god kristen. Men vadå, det är ju samma djävlar. De vill bara ha makt över en

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1038159 av rymd
Svar från rymd i ämnet Det där med självmord
både och faktiskt.