Det där med självmord

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 veckor sedan #1038289 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Det där med självmord
Mina föräldrar finns där som en sista utväg! Men jag käner att vi behöver varandra! Jag skulle kunna släpa alt och bara flytta, men då får det så långtgående konsekvenser i andra hand! Jag tror jag tänker lite fel? Men ni vet inget om medias sätt att arbeta? Jag är så ledsen fortfarande!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 3 veckor sedan - 6 år 3 veckor sedan #1038330 av Utomjordingen
Du kör med diffusa grejer hela tiden! Kanske skulle konkreta saker/medel hjälpa Dig mer?
Last edit: 6 år 3 veckor sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1038421 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Det där med självmord
Har egentligen ingen vilja att dö, vet kanske inte hur man ska leva som många andra brukar säga. Några besök på PIVA har det blivit genom åren,
var rätt destruktiv när jag var yngre och en del av det finns kvar i mitt undermedvetna.En del saker som kommer fram när jag dricker, så ingen alkohol för mig numera.
Har märk att även stillnoct kan trigga visst beteende, när autopiloten går igång så kan det hända konstiga saker, Mina besök på PIVA beror nog på det.
Jag tål nog idag varken alkohol eller stillnoct, måste tillägga att jag aldrig mixat dessa.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 veckor sedan #1038445 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Det där med självmord

Utomjordingen skrev: Du kör med diffusa grejer hela tiden! Kanske skulle konkreta saker/medel hjälpa Dig mer?


Om det var mig du menade Utomjordingen? Så kan jag säga att jag har försökt i perioder med träning och promenader ha en fast struktur, men träning är för mig en stressfaktor? Försöker städa och stoppa in grejerna i diskmaskin varje gång jag har ätit ngt. Men just relationer är för mig ett dilemma.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 3 veckor sedan #1038483 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det där med självmord

Jocke skrev: encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:...6z7WOt3q6AWpNXz27Zlw

Det är krypterat någonstans på min dator?

Det är Google, som krypterat bilderna. Krypteringen finns på nätet.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1038892 av Richard
Svar från Richard i ämnet Det där med självmord
Har gjort ett antal grejer som jag blivit intagen för...

Åt upp alla mina Efexor o Paroxetin, möjligt serotonergt syndrom, blodtrycket var 300/210. Fick dricka kol o fick nitroglycerin under tungan. Inlagt på IVA ett dygn.

Stoppade gift (cyankalium) i munnen, men spottade ut det, berättade för psykologen o blev inlagd i 3-4 dygn.

Åt upp en massa morfin o andra opioider, avslutade med en spruta fentanyl så jag blev medvetslös. Berättade det för psykologen o blev inlagd för avgiftning.

Sköt mig i armen med ett luftgevär, tog en taxi till akuten då det behövdes opereras.

Skar upp hela hjässan med en skalpell, efter att ha förlorat runt 2 liter blod tyckte jag det var bäst att ringa ambulansen, blev hopsydd o såg ut som en munk. Men det där gjorde jag bara "för skoj skull"...

Sen när jag fick vräkningsbesked, så började jag proppa i mig alla tabletter o en massa sprit. Men eftersom jag bl.a. hade ringt min pappa o sagt adjö, så hade han ringt ambulansen som kom. Hade väl hunnit stoppa i mig minst en karta Imovane o del Iktorivil, samt typ 30 cl sprit. Då blev jag inlagd i Helsingborg 4-5 dagar, sen orkade jag kontakta advokat o vann mot hyresvärden i domstolen, så jag bor kvar!