Visa o berätta om era ärr (OBS! Ingen uppmuntran till självskadebeteende!)

Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1071666 av Nissegossen
Jag har tyckt synd om en kvinna, jag såg henne på sjukhuset hon var ärrad pga sig själv synligt bägge armarna hon levde ett destruktivt liv .Hon tog vilka droger som helst. Senast jag såg henne var på en hållplats i stan.Jag hade handlat bröd, hon fick det på studs, Hon hade ingen lägenhet och hon sade jag behöver en biljett på spårvagnen till Gamlestaden för sovplats för natten. Det var självklart att jag tog upp kupongkortet och gav henne. Det var sista gången jag såg henne, tror inte hon lever Jag var då ihop med mitt x varför jag inte tog med henne hem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071691 av Lupitia

krokus skrev: Lupitia,
Vad är det för tatuering du har på låret?


Det är en utahraptor, ska nog tatuera in en pterosaur där också kanske. Ska nog tatuera över ärren på armarna om jag kommer på något jag vill ha där

Bilagor:
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1071953 av krokus
Häftig!

Det finns en salva som heter Contrakel. Den gör ärr mer hudfärgade efter en tids användning, men jag tror att den funkar bäst på ärr som är lila. Ett tips!
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 9 månader sedan #1073293 av 1Dave
Har ett ärr på höger pekfinger som jag fick när jag slant med täljkniven. Hände när jag var liten så haft ärret länge.

/Dave
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1073447 av Richard
Jag ska tatuera över ett ärr jag har. Det kommer att bli min profilbild;
<---

Min systers kille är tatuerare, så jag får det nästan gratis. Klart han får lite för det. Men det har inte blivit av ännu, men vill gärna göra det!
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Richard.
Mer
5 år 8 månader sedan #1079009 av Cosmos
Har även operationsärr på magen och på vänster underarm. Alla ärr är nu vita och vissa syns knappt alls. Vid provtagning sträcker jag alltid ut högerarmen där jag inte har några ärr.