Cigaretter mot psykos?

  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1095640 av Lester
Cigaretter mot psykos? skapades av Lester
Är det bara jag som finner så pass mycket mindre symtom i psykos av att röka cigg att det är värt att röka och allt det innebär för den fysiska hälsan? Då den psykiska hälsan förbättras avsevärt....
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Lester.
Mer
5 år 6 månader sedan #1095650 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Cigaretter mot psykos?
Det har ju lugnande effekt. Men Ecigg mannen. Ecigg.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1095666 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Cigaretter mot psykos?
Inlagd på psyket, vardags rummet var där rökrummet det var också skvallercentralen med de mediciner man får gör att man med cigarretter inte får full effekt utav rökningen vilket gjorde att man sög i sig rök till förbannelser man kedjerökte och inte full effekt ändå. medicinen förtar verkan.
Cigarretter är skit, snusa hellre.

Snus gör det lättare att sluta röka. Pröva

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1095669 av Lester
Svar från Lester i ämnet Cigaretter mot psykos?
Jag snusar oxå! Nej ecigg är skit! Jag vill ha riktiga cigg inget för kärringar och sitta och fnysa med, men jag gillar idén den var god och dessutom doftar det inte illa! Vem vet jag kanske ska börja med det!
Mer
5 år 6 månader sedan #1095672 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Cigaretter mot psykos?
I E-cigarretter finna kreosot. Förr medel för att Slipers inom järnvägar var impregnerade med det. Låter inte lustigt eller?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1095703 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Cigaretter mot psykos?
Nissegossen, herr Creosote. Cigaretter är lugnande. Feströkte, men började på heltid för att få lugn.