Vad har hänt!!!?

Mer
5 år 4 månader sedan #1104396 av Jesus/magnus
The story, so far...

__________

Ja det började i för några månader sedan. Jag började predika mitt var det var från min balkong.
Jag tror folk lyssnade och kanske tyckte det var bra.

I början så predikade jag olika bibelord och det var intressant säkerligen men inte så strukturerat.
Jag läste speciellt ur Johannes evangelium.
Och Lite blandat olika bibeltexter Jag gillade.

Huriso hällst, sa än hännulääp...
Jag började få meddelanden från Herren, Han ville jag skulle lägga upp en strategi för att vinna många många många många många många själar. Så vi gjorde det. Jag började lägga upp en strategi som skulle gagna de allra flesta.

Ungefär såhär, ser en predikan/Gudstjänst ut idag, som jag brukar hålla.

predikan 2018'10'04

Today we're going to preach about God. The kindness and mercy of God.

this the preaching ;

1. Blessings

2. Healing prayers

3. Salvation prayer, eternal salvation.

4. im reading/preaching and maby interpreting, some of the bible versus from bible 1981. [NT81].
1 kor 12.

5. then were gonna have some - put yr hand on yr ache, healing moment. Glory!

6. then we will offer All nations, All people, the temporary salvation. a chance to try, for a time you decide, to have faith in Jesus. Extend it as long as you want, forever if you would like.

7. then some more blessings^^.

__________ Amen!__________

time ; 13:00 - 15:00, 181004.

then some aftertalk about it all.
1 kor chapter 13 ♡

Love
Jesus/magnus

__________

Svensk version ;

1 välsignelser med turboladdad Helige Ande.

2 helande bön med omfattning av de flesta sjuka, beroende på omfattning av bönen. Sverige, världen eller bara närområdet. Det brukar Gud välja. Sånt vet han.

3 frälsningsbönen den eviga.

____

4 sedan brukar jag läsa textstycke ur Bibeln till exempel har jag läst de fyra evangelierna och jag nu Framme i första korintierbrevet kapitel 14.! Glory!
____

5 efter bibelläsningen, så har vi en liten - sätt din hand på din krämpa eller smärta, bön. En väldigt väldigt speciellt helande stund där vi mottar helandet var och en av oss. Jag fokuserar och plockar bort alla eländiga sjukdoms andar från oss allihopa.

6 Den tillfälliga frälsnings bönen.

Här får var och en bestämma en tid själv hur lång tid man vill själv tro på Herren. En halvtimme En timme eller en dag. man får välja att tro, liksom alla andra val man gör.

Att tro på Herren, är ingen skillnad på valet oavsett vad man väljer. Om jag lyfter en kopp är det val. också att ställa ner koppen är också ett val.

sammalunda med att tro på Gud, jag lovar.Det är att Välja att tro. Välkomna till Tro på Herren, för en stund^^
Man får förlänga sin trostund Hur länge man vill, det kan vara i evighet.
Om du väljer å Tro, fråga då denna fråga till Jesus ;

- finns du, även för mig?

Alltså be om ett tecken. Att han visar sig på nåt sätt?


7 DEN turboladdade välsignelse bönen.
Blessings Blessings Blessings !!!!.

_________ AMEN !!!! _____________

Sen kan man ha lite grann eftersnack vi pratar om diverse tros grejer det är mycket roligt och givande att prata med barn ungdomar vuxna och äldre.

Predika och profetera är livet Det är så roligt att få profetera om allt möjligt roligt!


I tjänsten,
Jesus/magnus.
Blessings Blessings Blessings !!!!.


_________ AMEN !!!! _____________


Ja, sedan blev jag sjuk i influensan.
Sängliggandes i en vecka ungefär.
Jag var väldigt sjuk, sedan blev jag lite bättre allt eftersom tiden gick.

En vän kom på besök, jag blev bättre. Han for hem och jag försökte predika lite vid balkongdörren, jag var risig.

Tiden gick, september begynte.

Jag flippa ur i en massa argsinthet pga att Herren lät mig bearbeta en massa barndomsminnen + att jag blev drogad. Dååålig mix.

Jag gick ut på balkongen å skrek och var odräglig.

Jag terapefta sönder en glasbordsskiva som det blev mkt glaskross från. Den användes int hurisomhelst, men jag hade den ståendes mot väggen.
Den råka ut för KVASTEN.

Se vad som utredningen fångat ur mitt liv sen. Ganska intressant.

Under dessa skeenden, var ja mkt japansk. Jag förstod japanerna och deras Heder, och Ära.

Nu försöker jag leva i Heder.

Så jag gick å anmälde ett brott jag gjort, då kom en handräckning till psyk, dagen därpå.

Så det blev LPT - tvångsvård i slutenvården. Fr ca 2a okt, till 23 oktober, ungefär. Fick några permisar där på slutet. De dömde mig ett par varv i förvaltningsrätten.

Jag har vatt under öpt i 5 år i öpt tvångsvård, sen nu Lpt, sen sist nu öpt igen.

Here we are^^...

+ en Massa jidder på avdelningen.
På 32an. Jädra vicke bygge de håller på med, utanför.


Jesus/magnus, i tjänsten.
Luleå
Sverige, Sweden.

John 8:31-32.
Mer
5 år 4 månader sedan #1104399 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad har hänt!!!?
Mycket bra att du sprider Guds ord. Men gör det inte från balkongen, folk ringer polisen för sånt.
Mer
5 år 4 månader sedan #1104412 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Vad har hänt!!!?
Jepp jag brukar sitta å röka å prata lite för mig själv, det är min predikan^^ samt läsa lite bibel.

John 8:31-32.
Mer
5 år 4 månader sedan #1104423 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad har hänt!!!?
Gör egna flygblad och dela ut i brevlådor. Du kanske har skrivare.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1104424 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Vad har hänt!!!?
Fick några KBT sessioner när ja var totalt utbränd, alldeles i början inom psykiatrin.
Sen... ingenting på över 20 år. Trots mina vädjanden om terapi. *snyft*

Fantasio skrev: Gör egna flygblad och dela ut i brevlådor. Du kanske har skrivare.


Traktat!
Jag får anlita dig fantasio. Du verkar kunna kämpa för Herren^^!

John 8:31-32.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1104426 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vad har hänt!!!?
Håller med Fantasio, från balkongen är inte bra. Köp en cykelkorg och cykla runt i stan, bjud folk på kaffe och biblar ;)

Anchored in Christ ✟