Röka på i Amsterdam

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1118097 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Röka på i Amsterdam
Jag hade en kompis som är värsta tänkbara pundaren nånsin han rökte på Amsterdam och han blev aldrig sig själv igen!
Mer
5 år 3 månader sedan #1118108 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Röka på i Amsterdam
Jag nyttjade ganja en kort period i Thailand för 20 år sen. Min dåvarande pojkvän var sugen på det och fixade det på lokala baren. Blev passiviserad och sjukt fnittrig. Vi bara låg och vred oss av skratt inne i bungalowen och kom inte iväg ut till vännerna. Jag gillade det inte. Typ alla rökte på det var ett hippieställe....innan det blev sjukt turistvänt. Jag fick ingen psykos av det men har ändå aldrig nyttjat ganja efter det. Dumt att chansa när man är en missbrukspersonlighet. Jag missbrukar träning som ger låg dos amfetamin genom endorfiner och cannabis genom cannabinoidoler. Röker man på ger det farlig dos. Träning är det naturliga sättet att bli lite hög....belöning för fysisk aktivitet....och man ska inte ha i sig högre dos av droger än så. Jag har slutat med alkohol vilket jag var en riskbrukare av tidigare nyttjar bara snus, träning och socker. Förhoppningsvis ska jag bli en mindre brukare av socker med viktväktarna hjälp....äta lagom dos av bra mat....och med snus får vi se - borde och vill sluta men det är svårt. Är jag sjuk orkar jag inte sluta med snus har fullt upp ändå. Får se om jag piggnar till och kan ta tag i det då. Är glad att jag slutat med alkohol det ger mig energi att träna istället. Är dock inte absolutist utan dricker kanske 6 öl i månaden vilket är långt ifrån ett riskbruk utan bara för att öl är gott någon gång. Kan man moderat nyttja livets goda så kan man göra det.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118140 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Röka på i Amsterdam
Cannabis påskyndar hjärnans åldrande med 2,8 år.
www.civilized.life/articles/abusing-cann...rain-says-new-study/
Mer
5 år 3 månader sedan #1118150 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Röka på i Amsterdam

Nissegossen skrev: Vet knappt vad det är och har aldrig rökt på.

www.expressen.se/kvallsposten/har-bygger...perium-for-cannabis/

Således bara över sundet är det snart fritt fram


- "– Vi kommer bygga stängsel med elektricitet, sensorer i jorden, larm på alla dörrar och laserljus.
Ungefär som i en Tom Cruise-film när han ska in och stjäla diamanten, säger Lars Thomassen."

Där gick den planen åt helvete

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 3 månader sedan #1118190 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Röka på i Amsterdam
På tidigt 80-tal frågade jag vad kostar endorfiner? Han sade oj det var dyrt det!
Samma läkare frågade jag hur tar läkare livet av sig? Svaret kom snabbt, Grovpistol! Jag sade du har inte många år till pensionen? Ja, det är väl dags att hämta ut licensen!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • 1Dave
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • At your service!
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1168116 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Röka på i Amsterdam
Var nära att jag prövade Cannabis i Amsterdam. Hade gjort det om det inte var för att jag behöver köra bil nästa vecka.

Kommer nog åka dit igen längre fram när ekonomin är bättre.
Eller eventuellt nån Stat i USA där det är legaliserat.

/Dave
Last edit: 4 år 9 månader sedan by 1Dave.