Röka på i Amsterdam

Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1168149 av Pentagon
Svar från Pentagon i ämnet Röka på i Amsterdam
Det sitter kvar i kroppsfettet upp till tolv veckor. Det räcker med att blossa på EN gång.
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Pentagon.
Mer
4 år 9 månader sedan #1168154 av memphis
Svar från memphis i ämnet Röka på i Amsterdam
Jag missunnar dig inte att prova Dave1, men det är att leka med elden. Bara du vet det
Mer
4 år 9 månader sedan #1168164 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Röka på i Amsterdam
Jag har varit riktigt hög en gång i livet o då ville ja slåss. Men min moral förhindrade mig från att bara gå på nån. Så jag var tvungen o hitta anledningar till o slåss, då kom ja på det. Jag går in på en "super straight" sportbar o stöter på killar, så de gjorde jag. En homofob kunde ja slåss med. De satt o kollade på boxning eller motorsport o drack. De flesta brydde sig inte, men nån fick panik o skrek att jag var sjuk i huvudet o det triggade mig ännu mer o ja bara fortsatte. Men blev inget slagsmål.
Mer
4 år 9 månader sedan #1168170 av björk
Svar från björk i ämnet Röka på i Amsterdam

Recard2016 skrev: Jag har varit riktigt hög en gång i livet o då ville ja slåss. Men min moral förhindrade mig från att bara gå på nån. Så jag var tvungen o hitta anledningar till o slåss, då kom ja på det. Jag går in på en "super straight" sportbar o stöter på killar, så de gjorde jag. En homofob kunde ja slåss med. De satt o kollade på boxning eller motorsport o drack. De flesta brydde sig inte, men nån fick panik o skrek att jag var sjuk i huvudet o det triggade mig ännu mer o ja bara fortsatte. Men blev inget slagsmål.



Du tillhör säkert skara den mera
misslyckade. Kretsen. Som äter
sina broar. Men det ska Du va
stolt över precis som framgår i
skrift. Bara välj ut choklad å mynta
men då glömmer Du bort att Du
är ett personlighets-domän-fall.!!!
  • 1Dave
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • At your service!
Mer
4 år 9 månader sedan #1168172 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Röka på i Amsterdam
Känns som man borde pröva iaf en gång i livet.

/Dave
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 9 månader sedan #1168184 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Röka på i Amsterdam

Du tillhör säkert skara den mera
misslyckade. Kretsen. Som äter
sina broar. Men det ska Du va
stolt över precis som framgår i
skrift. Bara välj ut choklad å mynta
men då glömmer Du bort att Du
är ett personlighets-domän-fall.!!!


doeho6k8shw5z.cloudfront.net/imengine/im...=784&height=351&q=80

Problemet är att hela samhället håller på att avkodifieras, snart vet vi varken ut eller in kring våra egna identiteter! Vi blir pådyvlade av grannen att en viss distans ska hållas för säkerhets skull! Men då kan nog mänskligheten sluta avla fram ungar!

Vars är världen på väg?