Röka på i Amsterdam

Mer
4 år 9 månader sedan #1168193 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Röka på i Amsterdam
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1168202 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Röka på i Amsterdam
A det finns ett jag (men glömt bort) jag tror det låg vid museet mitt i stan. Själva Amsterdam är inte så stort såååå.. men iaf har aldrig rökt på i Amsterdam. Bara för jag har varit där med vänner som inte röker. Men det finns ett. Som var mysigt. Men det finns massor med mysiga ställen i Amsterdam. Och maten är helt fantastiskt. Dom hade mycket vegetariskt. Var du på den tibetanska matställe?
Mer
4 år 9 månader sedan #1168204 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Röka på i Amsterdam
Cannabis gav mig skrattanfall och passivitet. Inget av det längtar jag tillbaka till. Hatar passivitet.
Mer
4 år 9 månader sedan #1168206 av memphis
Svar från memphis i ämnet Röka på i Amsterdam
Om man inte tycker om det är det ju lätt att låta bli. Men risken finns att man tycker om det riktigt jävla mycket, det får man ju räkna med.
  • 1Dave
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • At your service!
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1168207 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Röka på i Amsterdam
Nej indiskt dock RainNo2. Vi irrade oss in i red light district under en promenad. Och vi passerade en del coffeshops.

Jo finns väl en risk memphis.

Amandara, skulle gärna få ett skrattanfall. Inte haft på flera år. Gråtanfall hade varit välkommet med, men det kanske inte är så vanligt på Cannabis?

/Dave
Last edit: 4 år 9 månader sedan by 1Dave.
Mer
4 år 9 månader sedan #1168208 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Röka på i Amsterdam

1Dave skrev: Gick på Tramadol för ryggen för några år sedan. Märkte inget speciellt på det iaf.

Men Cannabis verkar ju sätta igång hjärnan lite.


Det beror på hur många du tog i taget. När jag tog fem st vid ett tillfälle blev jag ganska påverkad.