Stigmatat kring psykisk ohälsa vilka stöter ni på?

  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1128561 av RainDrops
Jag märker i ytliga sociala sammanhang jag får uppmärksamhet och folk tycker jag borde inte prata så konstigt och får uppmaningen att iaf låtsas jag är normal! Och mina vänner tänker jag är så här igen!
Mer
5 år 2 månader sedan #1128698 av Admin1
Märker sällan något, men jag har inte så mycket kontakt med folk.
Mer
5 år 2 månader sedan #1128700 av Geta
Jag gillar inte offerrollen.
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1128711 av RainDrops
Nej var glad och nöjd över det för du är feg nog att våga leva ut livets alla risker vilket då gör man har gått i livets hårda skola Geta! För man kan ha tex varit med om sexuella övergrepp. Vilket du kan väl förstå förstör ens liv eller?
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1128720 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Stigmatat kring psykisk ohälsa vilka stöter ni på?
hej, om jag är ute bland folk är jag mest med mina gelikar på eyragården människor jag är trygg med , annars är jag med min sambo för det mesta. Det jag funderar på att varför du tycker att du säger konstiga saker, de kanske inte är så konstiga egentligen, men ibland är det så att man måste anpassa sig efter mönstret, kallprat med andra ord och du kanske har mer tanke bakom det du säger om man verkligen lyssnar, en tanke bara.
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1128723 av RainDrops
Tack ingrid64marie för din visdom, jag känner mej så hedrad! Nog är det så att jag vet vad jag talar om annars skulle jag spekulera vilket jag skulle va tydlig om! Men jag önskar jag kunde ändå va lite ytlig så jag inte förstörde för mina nära och kära. För min tyngdhet förstör! Och jag kan vara den största idioten ibland vilket jag önska göra ogjort
Last edit: 5 år 2 månader sedan by RainDrops.