Att hata någon så mycket att man är beredd att mörda

  • matti
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1133439 av matti
Ursäkta mej Nissegossen,jag skrev visst lite krångligt menade inte dej som en psykopat absolut inte

Jag menade psykopater i allmänhet,hoppas du får nån ro

Och jag var bara fassionerad att någon orkat skriva massor här på sajten t.ex Nissegossen,ett stort missförstånd.

De beror att jag skriver och pratar mest finska till vardag,hyvää päivänjatkoa Nissegossen=bra fortsättning på dagen
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257386 av Cosmos
Det är många ljusår mellan att tänka på hur man mördar någon och att faktiskt göra det. I regel räcker det att tänka och fantisera. De som inte har tillgång till denna viktiga "sluss" brukar vara psykopater som är oförmögna till fantasi.

Själv hatade jag min pappa och hade livliga fantasier på hur jag ville ta honom ur daga. Och det var inga barnlekar precis.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Cosmos.
Mer
3 år 10 månader sedan #1257388 av zoegas
Inte mörda. Det finns mycket bättre sätt att hämnas på. Jag är inte beredd på att sitta 20+ år för att slå ihjäl nån. Det är 20 år tillsammans med väldigt farliga, korkade idioter. Inget internet! Men visst, att vilja ha ihjäl en jävel vill nog alla.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 10 månader sedan #1257419 av Nissegossen

matti skrev: Ursäkta mej Nissegossen,jag skrev visst lite krångligt menade inte dej som en psykopat absolut inte

Jag menade psykopater i allmänhet,hoppas du får nån ro

Och jag var bara fassionerad att någon orkat skriva massor här på sajten t.ex Nissegossen,ett stort missförstånd.

De beror att jag skriver och pratar mest finska till vardag,hyvää päivänjatkoa Nissegossen=bra fortsättning på dagen


Pasta makkare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
Mer
3 år 5 månader sedan #1297871 av Drummer
Om det vore lagligt skulle jag mörda dom som gjort mitt liv till ett helvete. De flesta stack när jag insjuknande och med ren terror mobbat mig. Jag kommer nog aldrig ta livet av en människa men rent psykiskt så kan jag få ner vissa människor i dyn. Mitt ord är gift!