Att hata någon så mycket att man är beredd att mörda

  • matti
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1133338 av matti
Nej de int helt ovanligt Sociognome att hata nån så mycket att fundera på att först tortera,förnedra och om man e snäll sedan avrätta den personen.
Varit med om liknande,en viss person förnedra mej inför andra hens kompisar,misshandlade flera gånger även torterade.

Det hände mellan 2007-2009,även ännu funderar jag på det,har inte sluppit över det.Hamnade in på sjukhuset för brännskador på kroppen.
Polisen kontaktades till platsen,Min bästa tid på planeten när jag slapp se.honom var på sjukhuset.Senare i tingsrätten fick jag fälld honom för det ena och det andra 18 månaders fängelsestraff.

De ha gått relativt lång tid sedan dess men ännu har såren inte läkts,planerade att lägga starka mediciner i hans drink sedan knivhugga honom så många gånger han slagit mej.

Jag är glad ändå att jag inte utförde dådet,skulle blivit en lång tid på nån anstalt,har ännu agressioner mot denna person,finns nåt som Karma
han blev sedan själv torterad pågrund av knarkskulder

Jag har massor med ärr som påminner mej om denna period,vissa förväntar sej att jag borde lägga den sista spiken i kistan,men jag är för snäll.
Har svårt att lita på folk jag inte känner,
Mer
5 år 1 månad sedan #1133340 av Nissegossen
Välkommen tillbaka matti

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1133342 av Miika
Välkommen, kul med nytt folk :)
Mer
5 år 1 månad sedan #1133348 av Geta
Det verkar vara riskabelt att handla med narkotika.
  • matti
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1133358 av matti
Jag brukar sällan vara här på sajten,vill endast sova å glömma bort mina problem för några timmar.
Förstår int hur Nissegossen skrivit sådana massor,själv tror ja int på nån gud eller hör till kyrkan hoppas du Sociognome int ställer till med

nåt du ångrar i framtiden,psykopater e svåra finurliga varelser
Mer
5 år 1 månad sedan #1133364 av Nissegossen

matti skrev: Jag brukar sällan vara här på sajten,vill endast sova å glömma bort mina problem för några timmar.
Förstår int hur Nissegossen skrivit sådana massor,själv tror ja int på nån gud eller hör till kyrkan hoppas du Sociognome int ställer till med

nåt du ångrar i framtiden,psykopater e svåra finurliga varelser


Mina texter har jag absolut skrivit själv, dock är nästan samtliga skrivits före viska då jag gick i en kombinerad skrivar/data kurs lite senare texter till husorganet Svingeln en tidning vi gjorde allt från layout skrev texter, tryckte samt stoppa i kuvert frankera, någon körde det posten för att skickas

Vad din psykopateori är för något, vet jag inte, fullt klart är att jag stjäl inga texter

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum