Startat en blogg för att minska stigmat för schizofreni

  • gargamel
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Järnmedlem
  • Järnmedlem
  • Försöker minska stigmat mot schizofreni
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 1 vecka sedan #1136466 av gargamel
Hej

Jag är rätt ny här och fick min första psykos 2003 sedan har jag fått diagnosen schitzoaffektivt symtom och blev tvångsvårdad igen 2016

Jag har börjat skriva en blogg för att minska stigmat för schitzofreni gå gärna in och kolla...

här är länken
www.cremen.se/

Må väl gargamel
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Admin1.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1136467 av RainDrops
Från 2006 till 2008 höll jag på med heroin. Blev tvångsvårdad 2008 kom ut 2012. Har inte varit beroende av heroin elva år nu. Innan heroin var det mycket svampar, LSD och cannabis.


Vi som har fått psykos pga droger har mycket värre psykoser än schizofrena så det är lätt att tro det. Men många som jag känner blivit friska särskilt fortast gick det för dom som gav fan i droger när dom fick diagnosen schizofreni eller schizoaffektiv!
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by RainDrops.
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 1 vecka sedan #1136482 av Nissegossen
Kul, du har gjort ett bra arbete med din blogg gargamel :tummenupp
snyggt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1136561 av Admin1
Bra initiativ! Lycka till med bloggen.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1136562 av Cosmos
Verkligen snyggt utformad blogg! Jag läste delar av den och du kan skriva på ett rakt och direkt sätt. Keep up the good work!
  • gargamel
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Järnmedlem
  • Järnmedlem
  • Försöker minska stigmat mot schizofreni
Mer
5 år 1 vecka sedan #1136569 av gargamel
Skönt att höra att du har tagit dig ur det. Jag har också experimenterat en del med droger och det är kul och skönt för stunden men funkar inte i längden och speciellt inte för oss som har den här känsligheten....