Nu har jag gjort bort mig? Vill inte till behandlingshem!

  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 18 timmar sedan #1139949 av RainDrops
Blev utskriven idag väntan på behandlingshem! Dom sociala är kontaktade! Jag vill slippa helt undan..... Fan vilken soppa! Dom kan väl inte tvinga mig vilket dom sa?
Mer
5 år 18 timmar sedan #1139963 av Cosmos
Vet inte hur gammal du är men du kanske kommer i fråga för LVU eller LVM. Lagen om vård av unga och Lagen om vård av missbrukare, vilka båda är tvångsvård bara lite snyggare utformade.
Mer
5 år 18 timmar sedan #1139965 av zoegas
Jag tror det blir tvång om man riskerar att knarka ihjäl sig. Men så illa är det väll inte?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 18 timmar sedan #1139968 av Nissegossen
Acceptera din ADHD och få tabletter för den, men det är kontra då du har psykoser, men lär dig hantera psykoser, kanske därefter kan ha medicin mot grundproblemet. Lite medicin för ADHD gör att motorn i dig stannar och du blir lugn och fin.

jag har inte på något sätt egenerfarenhet av varken det ena eller andra jag sitter bara och funderar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 18 timmar sedan - 5 år 17 timmar sedan #1139974 av RainDrops
Zorgas ta heroin i åtta år och du håller uppe elva år först då lyssnar jag först då dårå!

Nej det är ingen risk men det verkar dom inte fatta dom är vettskrämda av kannibaldrogen och det är den skönaste drogen jag vet!

Nissegossen jag har gått åtta år på heroin Concerta är en brutt i rymden!

Cosmos jag är 38 år!
Last edit: 5 år 17 timmar sedan by RainDrops.
Mer
5 år 17 timmar sedan - 5 år 7 minuter sedan #1139976 av Nissegossen
Inte vanligt med heroin, de flesta med ADHD tar amfetamin

För de med Amfetamin kan bli gamla medan heroin är en mycket sämre drog och oftast är det kort livslängd på det.

Amfetamin De känns igen på att de har inga tänder, de är borta

För några dagar sedan var jag vid bankomaten på Östra jag kände igen en tjej hon verkar ha missbrukat både amfetamin och alkohol hon gick med rollator jag hejade på henne och när jag var klar och nästa skulle till bankomaten såg hon mitt pensionärskort på marken vid bankomaten och sade här är ditt kort

Jag sade tack och gav henne en del tjugor och jag sade köp några öl.

Hon gav mig en kram.

Som en sommar satt på vagnen upp längs avenyn på andra sidan gatan det var vid bältespännaren gick en ung man med öppen skjorta och 2 män på vagnen kommenterade billigt amfetamin?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 minuter sedan by Admin1.