Vilka droger har ni testat?

Mer
4 år 11 månader sedan #1149211 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vilka droger har ni testat?
Prinsessbakelser.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149219 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vilka droger har ni testat?

1Dave skrev: Hur hittar man kranar? Verkar som Psilocybin kan ha en antideppresiv effekt. Skulle ju hellre ta svampar med några månaders mellanrum istället för o knapra tabletter.
Vad jag förstått har männsikan ätit svampar som bland annat medicin i tusentals år.

Jag ska ju inte sitta o tipsa om kranar, men de mesta av drogerna tog jag hem när jag "jobbade" på apoteket. Då började jag med benzo o opioider i mängder. Sen tyckte jag det var skithäftigt att en kollega kunde fixa hasch. Mer kontakter hade jag inte. Men sen träffade jag en polare via Flashback, som i sin tur hade flera polare. Så nu är jag vän med de flesta som dömts för narkotikabrott i Ängelholm (har begärt ut domar på alla... :joker ) o med Facebook o sånt kan jag nog få tag i det mesta numera med ett samtal. Kompiskretsen som missbrukar går ihop med kompisar från min dagliga verksamhet. Men som sagt, vill inte sitta o tipsa... O jag själv pysslar som sagt inte med nått illegalt längre. O jag blir förbannad på folk som frågar; -Får jag köpa en Iktorivil för 50 kr? Men nu vet alla att de inte får, hur mycket pengar de än erbjuder!

Svampar har jag testat, men jag tror att min Haldol tog bort en stor del av effekten fastän jag höll upp med de i 2-3 dagar. Åt rätt mycket Toppslätskivlingar, men jag bara satt vid datorn o gapskrattade år Aftonbladets huvudnyhet; EXTRA! Lasse Berghagen sågs köpa porrtidning!
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1149220 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Vilka droger har ni testat?
Kanske skulle behöva rensa ut medicinen innan ev intag av svamp då.
Kanske skulle tillägga att det känns tungt fast jag går på två olika antidepp-preparat.

/Dave
Last edit: 4 år 11 månader sedan by 1Dave.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149230 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vilka droger har ni testat?

1Dave skrev: Kanske skulle behöva rensa ut medicinen innan ev intag av svamp då.
Kanske skulle tillägga att det känns tungt fast jag går på två olika antidepp-preparat.


Om du inte haft psykos förut lär du få det då.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1149250 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vilka droger har ni testat?
Ja, även antidepp tar bort effekten av hallucinogener.

Men visst, hallucinogener så som LSD, psilocybin, DMT, meskalin o allt kallas även för "psykosframkallande droger", o om man inte snedtrippar så är det oftast en behaglig upplevelse. Men folk har ju tagit livet av sig under snedtrippar, tiden kan stå stilla o man upplever evigheten, inte särskilt festligt...

OBS! Tänk på att om man tar bort den antidepressiva medicinen, så kanske man mår dåligt, o då blir det oftast snedtrippar! S.k. "Set and setting" är viktigt när man tar hallucinogener. Man måste må bra, o ha en bra omgivning.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149251 av Klanggedin
Jag är inte drogliberal och har ingen droghistoria bortsett från alkohol och något enstaka test av benso osv.