Kände mig som en riktig luffare idag...

Mer
4 år 9 månader sedan #1158530 av Richard
På torsdagar får jag mina pengar, men eftersom det är helgdag kommer de inte förrän imorgon. Jag begav mig till affären med tomburkar o flaskor för 148 kr, o jag hade 76 kr på kontot. Men det räckte till en kycklingsallad, ett paket cigaretter o så bad jag kassörskan vänta med att slå in de 4 folköl jag också köpte. 58 kr blev det till slut! Det klarade sig!

Men man känner sig som en luffare när man får leva på pantburkar... Imorgon får jag dock 1 000 kr in på kontot!
Mer
4 år 9 månader sedan #1159652 av Admin1
När du har pengar köp några burkar ravioli och ha som reserv.
Mer
4 år 9 månader sedan #1159672 av zoegas

Admin1 skrev: När du har pengar köp några burkar ravioli och ha som reserv.


Hundmat!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 9 månader sedan #1159675 av 1Dave
Ravioli är friluftsmat för mig. Hade alltid med det på paddlingssemester förr.
Smidigt att värma på Trangiakök.

/Dave
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1159752 av Nissegossen
Hett vatten på termos och en påse frystorkad mat är enkelt att ha. Med sig och smakar bra. Konservburkar väger, Ett trangiakök har jag men spisbräsle väger också tungt och tar snart slut efter två måltider inkluderande kaffe efter maten efter det slut skaffa en IKEA stove finns många beskrivningar på YouTube diskställ ordning eller den större redskap ställ ordning då fungerar trangiaköket utan spisbränsle du har en vedspis, då finner du att ja, du slipper gå till närmsta tätort för att slippa handla Tsprit praktiskt och billigt du har bränslet där du är.

Pröva köttbullar på burk med sås du ångrar dig inte om ravioli säger jag som zoegas

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1159756 av 1Dave