Nu kommer en alkoholperiod...

Mer
4 år 10 månader sedan #1163171 av Richard
...tyvärr!

Min pappa försökte få mig att köpa så lite sprit som möjligt i Tyskland, för han vet att jag har lite svårt att hantera det.
Men det är ju så billigt så man kan inte låta bli det...

Jag köpte:
-3 liter Jelzin-vodka, bag-in-box...
-1 liter Kapten Morgan rom
-1,5 liter Tequila
-24 st 33 cl Passionsfrukt-cider
-24 st 33 cl Fläder-cider

Samt fick jag 2 flaskor vin av pappas kusin i Stuttgart. Men efter jag ställt ner Jelzin-vodkan i kundvagnen, så hittade jag Absolut Vodka på en flaska som var på 4,5 liter! Jag ville då ha den stora flaskan istället för Jelzin-vodkan, men det fick jag inte...
Mer
4 år 10 månader sedan #1163178 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nu kommer en alkoholperiod...
Sup inte ihjäl dig!
Mer
4 år 10 månader sedan #1163180 av Richard
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1163194 av Nissegossen
Lönlöst att säga något Geta

Har fått en stor flaska innehåll okänt men den har en gammaldags patentkork med porslin och bygel, förra året tog jag hällde i vin men jag gjorde misstaget att ja, det jäste ju, jag var medveten och jag skulle lufta den. Det var trögt att få upp korken när det var dags sade det pang kork och bygel bara flög. Jag har sparat allt, men den står högt upp så jag måste ha något att stå på, men har ännu inte ställt mig på en stol för att kunna nå den och återställa den. Både kork och bygel ligger i en låda, behöver en polygrip för att återställa den.

Samt att min dåliga balans gör att jag behöver en yngre förmåga till att nå den

Flaskan hade tålt champagne i den, då den är både stor och tjock

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan #1163208 av MsTibbs
Kram Richard, blanda inte med konstiga piller!
Mer
4 år 10 månader sedan #1163209 av Fantasio
Jag tycker inte att det gör något att du köpt alkohol. Det var ju en engångshändelse. Det kan vara skönt att vara full, jag saknar det. Skål!