jag saknar missbrukslivet

Mer
4 år 8 månader sedan #1177868 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet jag saknar missbrukslivet
Cykla är jättebra. Höja pulsen, konditionsträning. När jag lyssnar på beroendepodden har i princip alla bytt alkohol-, narkotika, kriminellt och andra beroenden mot fysisk aktivitet ffa löpning. Beroenden kommer ofta av att man dö Var något hålrum, oro, ångest, tristess. Gäller att fylla det utrymmet med något annat och fysisk aktivitet ffa konditionsträning som ger en kick av endorfiner som är nyttigt för kroppen och knoppen. Bra kämpat att du stått emot öl i solen! Heja dig! Jag har ett shoppingberoende att tampas med, tidigare riskbruk alkohol. Ett beroende byts gärna mot ett annat beroende - därav stenhård pepp för fysisk aktivitet!
  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 8 månader sedan #1177872 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet jag saknar missbrukslivet
jag är också lite shoppingberoende köper för mycket filmer så brukar ha slut på pengarna 1 vecka innan penssionen kommer så mamma och pappa får hjälpa mig med ekonomin.

sammlar på skräckfilmer började för ganska så precis 1 år sedan.. har ca 140 skräckfilmer som jag köpt på 1 år :)
Mer
4 år 8 månader sedan #1177875 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1177888 av Recard2016
Jag missbrukade nog alkohol på festivalen i Slovenien, men saknar allt annat än alkoholen. Tror jag druckit 2 dagar sen ja kom hem för 1,5 vecka sen, o bara nårra öl.
Mer
4 år 8 månader sedan #1177893 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet jag saknar missbrukslivet
Jag hatar att vara nykter.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 8 månader sedan #1177896 av Nissegossen

zoegas skrev: Jag hatar att vara nykter.



Ja, för mycket torka det blir missväxt då och djuren svälter, det kan ju inte vara annat att det skall vara något att fukta strupen med så zero alkohol kan aldrig vara bra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum