Hitta ditt nya lagom

Mer
4 år 6 månader sedan #1182278 av notwoodstock2
I boken "Prylbanta", hittade jag den rubriken.

Jag själv såg det som en uppmaning till förändring i mitt beteende. Att inte vara så shoppingsugen.

Men det är ju inte alla som har det problemet.

Men är man psykotisk så kan saker ju börja strula.

Hur mycket nu lagom är vet jag inte, men förändra ditt tänkande!
Mer
4 år 6 månader sedan #1182286 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hitta ditt nya lagom
Jag köper bara det jag behöver. Det är inte så mycket.
Mer
4 år 6 månader sedan #1182290 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hitta ditt nya lagom
Jag köper väldigt sällan något. Oftast är det 10-pack strumpor på Ö&B.
Mer
4 år 6 månader sedan #1182301 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hitta ditt nya lagom
Samma som Geta och kan inte köpa något onödigt pengarna räcker inte till det. Det blir ett kompromissande i huvudet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1182309 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hitta ditt nya lagom
Har köpt två kuddar till sängen på Jysk, 4 glas på COOP för 5 kr st, ECCO-skor. De är de enda som jag kan ha.
Mer
4 år 6 månader sedan #1182327 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hitta ditt nya lagom

Geta skrev: Har köpt två kuddar till sängen på Jysk, 4 glas på COOP för 5 kr st, ECCO-skor. De är de enda som jag kan ha.


Minns skorna jag stekte det var mina ECCO-skor. Svårt att halvsula dem då det är gummi med mycket luft i blir de slitna känns marken när man går då alltså typ bikaka, man kan till och med få ont. Har numera inga pengar att köpa ECCO-skor. Det blir sekond hand skor. De nuvarande också samt de innan dem också sekond hand var dyra finskor inte alls slitna, men de har vandrat ut. Om jag förklarar så var det mönster på ovansidan som man kan se på dyra läder skor. Paradgren i skoaffären

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum