Det här med att sluta med droger?

Mer
4 år 7 månader sedan #1182915 av Loni
Ja jag kände sthlms största knarklangare. Han tvingade folk att sälja åt honom. Han tvingade mej och en vän att sälja. Han tog överdos min vän sa vi tar det stora väskan som är proppat med sedlar och knark värt massa nollor. Så gjorde vi det och lät honom dö och rånade honom såklart skämtar jag istället räddade jag hans liv och han belöna mej väl och lät mej gå. Min vän blev kvar. Jag blev chockad att min vän sa vi låter han dö och tar rubbet. Fast han var så notorisk och tyrann som alla fruktade och hans lakejer som var värre än han. Som satte skräck hos alla. Så kunde jag aldrig tänka ens tanken på låta han dö.
Mer
4 år 7 månader sedan #1183313 av Julle
Jag kan och kommer dela mycket av mina egna erfarenheter när jag är lite piggare (ligger inne), men kan saga att det som räddat mig I korta drag är Metadon som jag får legalt.

//Älska och älskas
Mer
4 år 7 månader sedan #1183327 av Loni
Det låter bra att du får hjälp. Välkommen till Viska och kram!
Mer
4 år 7 månader sedan #1183383 av zoegas

Julle128 skrev: Jag kan och kommer dela mycket av mina egna erfarenheter när jag är lite piggare (ligger inne), men kan saga att det som räddat mig I korta drag är Metadon som jag får legalt.


Tungt som fan, lycka till.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1183473 av Julle
Tack.
Tror jag har en hel del att ge denna delen av forumet (även andra delar men mkt här med) !
Som sagt så är jag inne på avd och orkar inte skriva så mkt men det kommer.!

//Älska och älskas
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.