Kommer inte överens med min mamma riktigt...

Mer
4 år 6 månader sedan #1186867 av Nissegossen
Om jag fått brev med tid, så i god tid och sista natten innan lägger jag det på tangentbordet det sista jag gör kvällen innan för att uppmaningen att komma ihåg det. Dessutom när jag får en tid ser jag till att flytta den tiden lite högre upp en direkt på morgonen då jag inte får lov att åka att åka med bussen förrän kl 08.30 i närområdet går det snabbt efter, men en tid centralt i stan måste jag ha mer tid på mig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1187177 av Admin1
Richards pappa har god ekonomi och har gett honom pengar. Det gör honom till en bra godman.
Mer
4 år 6 månader sedan #1187410 av Richard
Jo, han tycker det är kul med ekonomi också sen vi startade företag. O jag får ju pengar av Försäkringskassan som räcker till mig, men att han sköter räkningarna o ger mig 700 kr i veckan, samt 2 500 kr på ICA-kortet en gång i månaden, så jag handlar på ICA o inte på Systembolaget. Sen har det alltid funnits extrapengar, typ om jag behöver 400 kr extra.

Men pappa hjälpte mig när jag skulle få min gode man, först accepterade hon inte att ta mitt fall, jag var nära konkurs o hade skulder på över 80 000 kr som aldrig kunde betala, typ SMS-lån, värsta sorten! Men pappa betalade dom.

Men ang. mamma, så var jag hos henne igår kväll o vi hade trevligt, hon var inte alls elak.
Mer
4 år 6 månader sedan #1187807 av Admin1
Hon hade kanske en dålig dag med smärtor. Fråga alltid först hur hon känner sig.
Mer
4 år 6 månader sedan #1189774 av salig
vem fan bry sä :(
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1189789 av Nissegossen

salig skrev: vem fan bry sä :(


Skall jag vara som du själv mot dig, typ ingen bryr sig?

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Nissegossen.