Varför vill ingen umgås me en när man inte knarkar lr är över 15 år

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1189776 av salig
Last edit: 4 år 6 månader sedan by salig.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1189783 av PsychoWard
ja, skaffar man "vänner" genom att missbruka substanser så är det ju den gemensamma nämnaren. jag gjorde själv det vid den åldern och det var flera av dem som jag umgicks med så gott som varje dag, men nu i "vuxen" ålder, jag ska tydligen fylla 40 snart, så är det enda jag kommer ihåg att vi gjorde, typ att röka, hitta på jävelskap och festa. och så den förbannade teven givetvis.


men det gäller att be för sina fiender. gör ett försök , Jesus har lovat att torka våra tårar.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1189795 av salig
jo precis men du lever inte heller utan nöjer dej med att sitta på ett schizofreniforum och skriva osammanhängande meningslösa klychor hela dagarna

d va bara d ja ville poängtera =/
Last edit: 4 år 6 månader sedan by salig.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1189798 av PsychoWard

salig skrev: jo precis men du lever inte heller utan nöjer dej med att sitta på ett schizofreniforum och skriva osammanhängande meningslösa floskler hela dagarna

d va bara d ja ville poängtera =/

ja det är bättre att fokusera sig på Jesus Kristus än skuggorna,

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1189802 av salig
hörredu om d va meningen att vi bara skulle leva för att dö va va meningen me att födas överhuvetaget då, numbnut :/
behöver inte svara heller e 0 intresserad av svaret mänskliga robot papegoja hu d nu e möjligt
Last edit: 4 år 6 månader sedan by salig.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1189805 av PsychoWard

salig skrev: hörredu om d va meningen att vi bara skulle leva för att dö va va meningen me att födas överhuvetaget då, numbnut :/
behöver inte svara heller e 0 intresserad av svaret

det är ett test. den som håller ut till änden vinner evigt liv.

följ Guds Ord/Jesus Kristus. :)