När blir man alkoholist?

  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1198700 av Klanggedin
Jag har inte druckit en droppe än!
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1199309 av Richard
Svar från Richard i ämnet När blir man alkolist?
Jag har en del alkoholproblem, brukar bli 4-6 starköl flera dagar i veckan. Åt en period Antabus, men struntade sen i dom. Mina levervärden är inte bra. Läkarna brukar kolla dem. När jag var på semester så körde min pappa bilen hela tiden o jag satt bredvid. Men så köpte jag 20 cl spritflaskor som säljs på bensinmackarna utomlands. Pappa tyckte inte om det, men själv blir jag mer pratglad.
Mer
4 år 4 månader sedan #1199342 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När blir man alkolist?
Den förste som talade om att jag är alkoholist det var jag på viska.se. Admin skrev till svar det märks inte, men det var dammluckan och att vi tycker om alkohol tror jag fler än vi märker

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1199352 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet När blir man alkolist?
Jag la mycket pengar på alkohol, plus att det blev jobbigt att gå till Systembolaget var och varannan dag. Jag drack varje dag.
Mer
4 år 4 månader sedan #1199354 av memphis
Svar från memphis i ämnet När blir man alkolist?
Det är många på Viska som tror att jag är alkoholist men det är jag inte.Det kan gå flera veckor utan att jag dricker en droppe, och när jag väl dricker alkohol dricker jag mig aldrig berusad. Så jag är icke alkoholist.
Mer
4 år 4 månader sedan #1199355 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet När blir man alkolist?
Jag prova att vara alkis. Drack varje dag men det blev tråkigt till slut.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻