När blir man alkoholist?

Mer
3 år 11 månader sedan #1253849 av memphis
Svar från memphis i ämnet När blir man alkoholist?
Ja, det är den stora skillnaden mellan hasch och alkohol. På alkohol utvecklar man ett fysiskt beroende utöver det psykiska. Abstinensen på hasch är bara psykisk. Men om man tror att man inte kan vara glad utan sin drog, då är man psykiskt beroende.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253868 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet När blir man alkoholist?
JAG SKA TA TAG I DET MEMPHIS, MEN VILL FÖRST BLI INSATT PÅ RÄTT MEDICIN JAG TROR ATT DET KANSKE KOMMER ATT BLI LITE FÖRÄNDRINGAR, DIAGNOS OCH MEDICINERING ÖVERLÅTER JAG HELT OCH HÅLLET TILL MIN LÄKARE, BRUKAR TÄNKA OCH SE LÄKARE, KP, SJUKSKÖTERSKA SOM MITT EGET LILLA TEAM FÖR BÄTTRE MÅENDE, GILLAR PERSONALEN I RECEPTIONEN MED, GLADA,ÖPPNA, KUNNIGA.SÅ MEMPHIS FÖRST RÄTT BEHANDLING, SEN TROR JAG DET BLIR LÄTTARE ATT FÖSA UT ALKOHOLEN.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253887 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet När blir man alkoholist?
Sjukdomen hjälper till att göra dig till alkoholist, tyvärr är det så.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253917 av memphis
Svar från memphis i ämnet När blir man alkoholist?
Lycka till Ingridmarie! Du gör nog rätt att vänta tills allting annat fungerar bra!
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253929 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet När blir man alkoholist?
Tror memphis att jag redan är botad, jag vet nu vad jag måste göra, förändringen börjar i dig själv och du måste själv få insikten och när allt står klart för dig agerar du utifrån den insikten och vetskapen, Det har tagit tid, många besök hos spådamer men hela tiden har jag haft svaret själv, jag har bara varit tvungen att få vetskap själv, jag har svaren inom med och om GUD ÄR MED MIG OCH JAG VET ATT DET ÄR SÅ. DÅ BEHÖVER JAG INTE VÄNTA LÄNGE TILL; GUD GER MEN HAN KRÄVER ALLTID TILLBAKS. OCH ALLT SLUTAR I ÖMSESIDIG RESPEKT FÖR VARANDRA:
Mer
3 år 11 månader sedan #1253930 av memphis
Svar från memphis i ämnet När blir man alkoholist?
Bra det, Ingridmarie!